Ik lees wel eens in topics op het forum dat sommige een yunoo account hebben. Een soort online kasboek zeg maar. Nu doe ik alles gewoon in een schrift, maar eiegnlijk leek het me wel handig. Maar hoe vinden jullie het? Is het fijn en is het ook veilig? Ben benieuwd!!
Mijn ouders hebben bankingtools, daar heb je nu ook een kasboek versie van die in samenwerking met het Nibud is gemaakt, misschien ook een optie? Aan die laatste zit ik zelf te denken, die andere ken ik niet.
Ik heb net van de week ook Yunoo erop gezet. Het is nu wel even veel werk omdat je sommige bedragen nog moet toevoegen aan een post zeg maar. Maar het lijkt mij echt ideaal! Moet er nog weer even mee prutsen hihi.
Ik werk niet met Yunoo, maar met kasboek.nl Werkt voor mij geweldig. Kun je ook rechtstreeks importeren vanuit je rekeningen en hij leert zelf de bedragen en jouw posten kennen (je moet ze wel ff nalopen, maar scheelt veel tijd)
kun je dan ook meerdere rekeningen er op aansluiten? dan hebben we alles ook overzichtelijk... Moet zeggen dat onze administratie nu echt een puinhoop is, alle papieren liggen los in een la en we kijken er beide te weinig naar... oeps... Hoe doen jullie dat? altijd alles netjes gelijk in een map stoppen? wij gaan volgende week verhuizen en dan willen we het goed gaan doen
een verhuizing is idd een mooie gelegenheid het uit te zoeken. Hier hebben we meerdere mappen. eerst gaat de post in de la en dan 1 of 2x per week doen we het in de map waar hij hoort. Hier was het eerst ook minder netjes, mar als je het eenmaal bijhoudt is het weinig werk. succes! heb trouwens geen ervaring met een online kasboek.
Ja daar kun je meerdere rekeningen op aansluiten, zowel spaar- als betaalrekeningen, ook contanten kun je bijhouden Ik zag laatst een linkje van iemand voorbij komen van het Nibud (zal zo ff voor je zoeken), heb het geprint en ik denk dat ik de officiele papieren ga bestellen, want het is wel heel handig. Heb gisteren toevallig alles zitten sorteren...