Wij gaan in november nog een midweek naar Centerparcs maar nu moeten we nog een park boeken. Welk park vonde jullie een aanrader? Wat wij zoeken is: - plaza - mooi zwembad - luxere huisjes Graag hoor ik jullie meningen en ervaringen.. Bedankt!
Ik vind kempervennen,vossemeren meerdal heefen heijderbos super. hett ook een leuk zwembad maar ik weet niet hoe de huisjes daar zijn plaza is ook leuk
ik lees net me reactie terug maar volgens mij is er iets niet goed gegaan whaaaa(heb een nieuwe laptop maar ik moet nog wennen aan het toetsenbord) Mijn favo parken zijn. kempervennen vossemeren heiderbos ook het meerdal heeft een leuke plaza en zwembad alleen ik weet niet hoe de huisjes zijn
Wij zijn 2 weken geleden naar het Meerdal geweest. Hadden een Vip huisje. Mooi schoon huisje, en vond het park ook erg leuk.
Wij zijn deze zomer met een mysteryboeking naar de Kempervennen geweest. Was geweldig, mooi plaza, goed zwembad en het huisje was ook prima... Succes met je keuze!!!
qua zwembad vind ik de eemhof helemaal geweldig! Ook de huisjes zijn restyled. Nadeel, geen marketdome maar een market square... Wel vind ik het sportcafe erg gezellig daar!!!
Wij zijn een paar weken geleden naar De Kempervennen geweest en we vonden het erg leuk! Leuk zwembad, leuk plaza en we hadden een mooi, luxe huisje (Eden Premium Cottage). Een aanrader!! Twee jaar geleden zijn we naar De Eemhof geweest. Park is ook erg leuk, heel mooi zwembad inderdaad! De plaza is een Market Square, buiten dus. Wij hadden die week heel veel regen, dus dat was wel heel erg jammer. Met mooi weer denk ik dat het Square ook leuk is. Het zwembad van De Huttenheugte is ook wel leuk trouwens. Beetje vergelijkbaar met het zwembad van De Kempervennen, alleen zonder koraalbad. Sandur is net een nieuw park van Center Parcs. Het is overgenomen van Landal. Ze hebben wel heel mooie huisjes, maar het zwembad is nog niet een Aquamundo zoals je van Center Parcs gewend bent. Het is veel kleiner en minder 'tropisch'. Er is/zijn een gewone tunnelglijbaan, kruidenbaden, stoomcabines, bubbelbad en een gewoon zwembad met stroomversnelling en watersproeier. Het kinderbad voor de allerkleinsten is erg klein. Ik heb wel gehoord dat de plannen er liggen om het zwembad van Sandur aan te pakken, zodat het meer 'Center-Parcs-waardig' wordt, maar zover is het nog niet...
Wij vinden De Vossermeren ook helemaal geweldig! Mijn zoontje van 6 is gek op zwemmen en de aquamundo daar is helemaal super! Een erg groot kinderbad met glijbaantjes enzo, en met papa in de wildwaterbaan vindt hij ook helemaal leuk! En als een echte jongen houdt ie natuurlijk ook van klimmen, dus die piratenbaai of zoiets vindt hij ook geweldig! Op www.actiecodes.be staan trouwens ook regelmatig centerparcs actiecodes, kun je toch weer mooi wat centjes besparen Louise
De Kempervennen vind ik erg leuk! Huttenheugte was ook leuk omdat het naast Plopsa land ligt. En volgende week eens de Vossemeren bekijken...