mozaiek op je versterbankplaatsen, ik had tegeltjes met verschillende kleuren natuursteen, en hars, waneer de zon daarop scheen zag je de kleuren nog meer leven... ze moesten er nu af omdat ik een andere vensterbank kreeg die smaller is
Ik heb een lamp met een zilverkleurige voet en witte kap en daarnaast een zilverkleurige ovale bloempot ,opgemaakt met nep groenig/wittig en grijzige sliertjes. Eenvoudig maar erg mooi, De lamp is ong.60 cm hoog.
Wij hebben ook 2 grote schemerlampen in de vensterbank met zwarte kap en zilveren voet. En we wisselen af, 2 grote vazen met sierspul en dan hadden we in het midden een buddha fontein. Heb geen foto maar we hebben wel een grote vensterbank. Vriend heeft helaas mijn geliefde buddha laten vallen, nu is het fonteintje kapot dus staat er een leuk plantje voor nood en i.p.v de vazen hebben we nu 2 grote planten. Ik hou heel erg van symmetrie. Moet echt overal 2 van hebben anders ga ik me irriteren. Behalve in het midden, daar hoort gewoon één ding.
Ik heb net iig mn zelfgemaakte deco takken terug gehangen, die ik in het oude huis ook had. Bekijk bijlage 239124
Ik vind het altijd lastig, zo'n vensterbank een beetje leuk aankleden. Teveel prutjes er op vind ik niet mooi, maar te weinig is ook weer zo kaal. Wij hebben daarom gekozen voor twee grote vazen met takken erin. In de hoek staat nog een zilveren lamp (mijn man noemt het de Alladin lamp, hij is best leuk hoor ).
ik zoek ook nog inspiratie voor mijn vensterbanken Ik wil ook raag 2 hele mooie grote potten/vazen maar ik schrik me elke keer helemaal kapot van die prijzen!!!
Minyaweth, deze waren ook niet goedkoop, maar mijn argument was dat we er ook heel lang mee zullen doen en toen was m'n man om Het is ook echt zo, we hebben ze al ruim drie kwart jaar en ik ben ze nog niet beu. Bewust gekozen voor een neutrale vaas zodat er nog eens andere takken in kunnen. Ik heb er een tijdje een grote strik met een tierelantijntje erom gehad, met de Pasen wilde ik er eigenlijk eitjes in hangen, maar vergeten... zo heb je steeds weer een beetje iets anders, zonder steeds veel geld uit te geven. (daarvoor was ik al 3 keer van pot/vaas geswitcht en het was 't steeds net niet)
Thanks! Minyaweth: het is inderdaad een dure aanschaf, maar die van mij heb ik al 3,5 jaar staan en ik ben ze nog steeds niet zat. Het is dus wel een goede investering, 2 mooie, grote potten/vazen. Bij het tuincentrum je slag slaan als je bijv. van die kortingstickers van 25% ofzo in de brievenbus krijgt, scheelt enorm.
dit is de vensterbank in onze keuken: Helaas vrij donkere foto, maar heb nu weinig licht en is met m'n tel gemaakt Bekijk bijlage 239610 en dit is onze woonkamer: normaal staan er witte kaarsen maar die smolten elke keer door de warmte van de verwarming. deze groene doen dat niet vandaar nu even groene Bekijk bijlage 239611 Ik hoop dat je wat aan alle tips hebt!
@ tulip ik zou als ik jou was vooral met die tak ( hij is erg leuk) 2 grote lantaarns neerzetten hartstikke leuk have rode kaars erin!
tullip ik vind die takken echt gaaf! Je kan ook 2 orchideeen in die vazen met 2 kransen erop in dezelfde kleur als de takken.