Hoi, Ik weet niet of er al een topic bestond voor dit en of het hier op de juiste plak staat. Maar ik ben nu zwanger van on derde wondertje. Bij de andere 2 heb ik een website gemaakt van de zwangerschap bij spaces. Maar nu zocht ik andere websites waar ik kan vertellen over mijn zwangerschap haha. Het liefst gratis, en anders tegen een kleine vergoeding. Wie weten er leuke sites? Groetjes Bianca
www.babysite.com Wel een vergoeding van ik dacht 20e per jaar (kan ook duurder en dan kan je meer) Heb m zelf nu bijna 3 jaar daarom weet ik de prijs niet precies meer
ik heb al 5 jaar een weblog en heb die gewoon gehouden. ik heb er een catergorie aan toegevoegd kijk maar www.casacara.punt.nl ps. helemaaal gratis en wel. 8)
hoi hoi....ok ik heb een site bij beebie.nl www.mathijs2804.beebiesite.nl ik heb daar 20 euro voor betaald, maar je kan hem ook gratis gebruiken alleen heb je dan minder mogelijkheden.... dan kan je per album maar 4 foto's plaatsen etc... maar om mee te beginnen is het genoeg hoor..
Ik hem heb gevonden meiden. Ik ben er eentje begonnen op babysite.nl. Thanks. Leuk weer om zelf bij te houden.