Tijdens de ceremonie op het stadhuis mogen we drie nummers uitkiezen om te draaien. Weet iemand wat mooie en geschikte nummers voor een bruiloft? Thnx! Liefs eva
waar hou je van? Wij zijn disney fans en hebben dus 3 (oke 4) disney nummers gedraaid. Circle of Life (binnenkomst) A whole new world (tekenen) All around the world (weggaan) -voor we binnenkwamen is er: They Live in You (uit de lionking) gedraaid, als herinnering/herdenking aan iedereen die er niet bij kon zijn. Maar eventuele nummers: Thank You for loving me Bij binnenkomst: Butterfly Kisses Bij het tekenen: From this moment van Shania Twain Bij het verlaten: Binnen van Marco Borsato zo nog even op andere fora geneust: I can't live without you - Mariah Carey The power of love - Celine dion A moment like this - Kelly Clarkson I knew I loved you - Savage Garden dreams can come true van gabrielle engel van mijn hart , marco borsato walking on sunshine van katrina and the waves http://www.trouwshop.com/_forum/forum_p ... iedje&PN=1 --> hier staan er nog meer
wij hadden binnenkomst: butterfly kisses van bob carlise/garth brooks tekenen: KC and JOJO ; all mij live verlaten: laten we proosten van guus meeuwis 3 heel verschillende nummers maar echt super mooi, vooral butterfly kisses....
wij hadden> binnekomst> kiss met I was mate for loving you tekenen> eric clapton Wonderfull tonigh ( ons nr) weggaan> de sjonnies met dans je de hele nacht met mij (had een weddenschap met iemand voor een pollonaise)
Hoi Hoi, Wij hadden bij binnenkomst Shania Twain-From this moment. Bij het tekenen : Vivo per Lei van Andrea Bocelli En bij weggaan U2 a beautiful day
Bij binnenkomst hadden wij A wedding day van Hans Vermeulen (liedje van LoveLetters), bij het tekenen Alegria van Cirque du Soleil en bij het weggaan Lopen op 't water van Sita en Marco Borsato.
Een kennis van me had deze 3: - Going to the chapel van Dixie Chicks - Everything van Michael Buble - From this moment van Shania twain
Wij hadden bij: binnenkomst: Enya, time tekenen: ronan keating, when you say nothing at all (ons liedje) vertrek: robbie williams; let me entertain you
Onze nummers waren: wet wet wet - love is all around us Rowan keating - When you say nothing at all Queen - Crazy little thing called love
Ik lees ff mee, wij gaan in sept trouwen en we hebben al wel ideeen maar misschien kom ik hier nog wat moois tegen!
wij hadden Everything -Michael Buble Alles is liefde-Blof (accoestisch) celebration-cool and the gang
Wij hadden maar 2 nummers. 1 bij t binnenkomen en 1 bij t weggaan: binnenkomst: Have I told you lately - Van Morrison weggaan: Alles is liefde - Blof
wij hadden in stadhuis een fluitstuk van vivaldi en in de kerk diverse klassieke nummers met een koor, en een mantra (die was trouwens wel heel gaaf, was ohm nama shiva/adi shakti)
Wij hebben expres tijdens het tekenen geen nummer gedaan omdat iedereen dan denkt dat het OK is om te gaan praten, wat wij dus niet wilden. Wij hebben bij binnenkomst 'Favorite Adventure' gedraaid van K's Choice en bij weggaan 'Building a mystery' van Sarah McLachlan.
Wij hadden bij binnenkomst Because it's Love van The Kelly Family. Daar ben ik vroeger fan van geweest en dat liedje heeft ook emotionele waarde dus vond dat wel toepasselijk. Bij tekenen hadden wij volgens mij geen liedje en bij weggaan weer dezelfde volgens mij, weet het niet goed meer. Bij binnenkomst in de kerk hadden wij: : 'As long as You love me' van Stonewashed. En als openingsdans in de feestzaal: 'Everything I do'van Bryan Adams.
http://www.youtube.com/watch?v=U4Me5btoCJ0 http://www.youtube.com/watch?v=8vSBhZPF ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=pNlmn7vb ... =1&index=2
Superbedankt voor alle reacties! Ik weet dat het natuurlijk persoonlijk is maar heb zo wel de nodige ideetjes op kunnen doen! Als er mensen met nog meer ideeen zijn dan hoor ik het wel, Liefs Eva
hoi wij gaan ook trouwen en zijn nu druk met het uitzoeken van de muziek Welk nr er sowieso gedraaid gaat worden.... Savage Garden met Truly, Madly, Deeply suc6 met zoeken!