Namens mijn werk doen we een sponsoractie voor Warchild. Deze vind 15 januari a.s. plaats. We gaan dan 4 uur lang sporten met onze doelgroep ( jongeren met een beperking) Nou wordt er van ons als team ook verwacht dat we individueel geld ophalen. Ik vind langs de deuren gaan om geld op te halen niet echt mijn ding.. Hebben jullie leuke ideen om toch aan sponsors te komen. Iedereen op zwangerschapspagina vragen 0,50 cent te doneren zou leuk zijn maar mag niet he?!
uhh het is voor een goed doel he, je wordt er niet zelf beter van dus waarom niet zou ik denken.. ik wil iig wel 0,50 cent betalen hoor maar even serieus: Zal even na denken voor andere alternatieven
Het werven van sponsoren via zwangerschapspagina is inderdaad niet toegestaan. Sorry, want het is een goed doel. Ik zal eens met je meedenken... (ben alleen niet zo heel goed in dit soort dingen) Lotte
Bij de Albert Heijn hebben ze soms bij de flessenautomaat een bak hangen waar men de bonnetjes van de lege flessen in kan doen. Jij kan die dan inleveren en het geld doneren. Ideetje??
Wil je helemaal nergens "langs de deur eigenlijk? " want anders zou je bij de sportscholen eens langs kunnen gaan of die willen doneren, of de sport zaken,.. iig iets wat met sport te maken heeft. Wat je anders kan doen als je wel langs de deur wil maar niet perse om te "schooien" is iets verkopen.. hier komen ze vaak met een zakje stroopwafels (van de aldi) en vragen daar 4,- voor en de opbrengt - de inkoop = voor de scouting! Koop dan altijd gelijk 2 pakjes , want ben niet helemaal me geld kwijt want krijg er wel wat voor terug
Dat is i.d. een ideetje. Ben alleen bang dat er hier de bakjes leeggeroofd worden. Zou dan eerder zelf lege flessen gaan ophalen.
Wil best langs de deuren maar niet met lege handen , snap je? Stroopwafels oid is dan i.d. wel een leuk idee. Sportzaak is een goed idee!
Het zijn bakjes a la collectebussen. Daar kan je niks uithalen. En ik heb er al vaak mijn bonnetjes ingedaan, dus het werkt!
Ja precies, je wil niet schooien zoals ik dat altijd noem hihi Stroopwafels wordt hier verkocht door de scouting Speeltuinvereniging doet altijd potgrond verkopen nou zo kan je vast leuke dingetjes bedenken toch? gewoon kleine dingetjes qua prijs doen en dan paar keer over de kop mensen blij want ze "krijgen" iets, jij blij want je staat én niet met lege handen én hebt geld om te doneren
Wat eventueel ook leuk is qua leeftijd van je kindje gezien is (als ze op kdv/peuterspeelzaal ) ofzo zit, om in overleg met de leidsters een tekening/verftekening ofzo te maken en dat de ouders hem dan kunnen "kopen" voor een euro voor het goede doel.. wedden dat veel ouders zich dan trots voelen dat HUN kind mee helpt voor het goede doel..
Misschien oliebollen bakken en in zakken stoppen en volgende week ermee langs de deuren gaan. Verdien je lekker een paar euro per zak mee...
hey wat leuk! dan werken we denk ik beide voor de jp? wij zijn hier flessen aan het inzamelen, een veiling met gratis verkregen spullen van fabrieken e.d. aan het organiseren en we gaan met onze doelgroep armbandjes maken.. den armbandjes kosten qua materiaal iets minder dan wat we er voor vragen. Clienten een leuke workshop en warchild een leuke donatie. Misschien een idee?
Ja, dat klopt! Werk ook voor de JP. Welke locatie werk jij? Jullie doen dus samen met clienten dingen om geld te verdienen? Wij moeten dus ook individueel. Baal er eigenlijk wel een beetje van. Ben momenteel al zo veel met het werk bezig en dan ook nog eens in mijn vrijetijd hiervoor. Het is voor een goed doel.. Maar dan nog!
mama van esmee.. ik wil je wel sponsoren. hoor.. ik kom nog wel even een keer aan wippen hih.. en je moet gewoon effe naar de overkant gaan.. je weet wel die sportzaak.. maar je zou ook nog dat kantoor er naast aan kunnen doen.. maar wat je ook gaat doen.. van mij krijg je geld hihi..