ideeen voor babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joel, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo heb een vraagje ben er misschien vroeg mee maar wij willen in ieder geval beetje rond kijken wat we willen.
    de meubels hebben we al maar kwa muur enz

ik weet dat ergens een topic over was volgend mij.
    maar waar kan ik ideeen op doen of kamers zien .

bij onze meubels past niet veel denk ik maar ja hoop dat iemand t weet
    groetjes

Edit moderator: verplaatst naar De Babyuitzet

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    daarvoor ga je best naar het topic babyuitzet

3. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    heb ik al gekeken zie t niet

4. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Waarom hou je het niet een beetje neutraal? Dan kan je het dadelijk verder bij het karakter van je kindje laten passen (bijvoorbeeld niet alle meisjes vinden roze prinsessedingetje het einde en niet alle jongetje zijn weg van brandweerauto's)

Iets wat ikzelf van plan ben is een stuk muur of de deur te schilderen met schoolbordverf (is later wel een risico natuurlijk voor de andere muren, dadelijk gaat ze alle onderkrijten, maar ja, dat zien we dan wel weer).

5. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Wij willen het geslacht weten van de kleine...

Als het een jongentje wordt dan wordt zijn kamertje .. Blauw ... met lime groene spulletjes

Als het een meisje wordt dan wordt haar kamertje
    roze... met oranje of paarse spulletjes..

Ook willen wij een text op de muur hebben (muursticker) voor een jongentje zijn we nog opzoek naar een stoere text.. Deze hebben we al gevonden.. Vond hem super grappig

Vanaf vandaag beslis ik tot hoelaat er wordt uitgeslapen.

En voor een meisje wordt het zowiezo dees

Buikje vol
    Nog een keer gapen
    Onder de wol
    En dan lekker slapen

Oogjes dicht
    Droom maar zacht
    Want papa en mama
    Houden de wacht

6. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    wij hebben voor de kinderkamer fotobehang gekocht. 1 muur krijgt de look van een tropisch eiland...en de rest van de muren zandachtig van kleur...lekker neutraal, maar wel apart. De hele kinderkamer krijgt een "strand"look (whitewash enzo) En voor boven de commode willen we ook een muursticker...alleen de tekst weten we nog niet 8)

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Wij hebben voor onze oudste een hele uitgesproken kamer gemaakt, maar zelf zijn we er heel trots op (zie foto's in mijn album). Wij hebben het late doen. Voor de 2e willen we ook zo iets maken, maar dan iets strakker, meer dikke lijnen enzo en nu gaan we het zelf doen vanaf dia's dat is best makkelijk..

Succes met bedenken Jooze

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wow! Jooze, wat een mooie kamer zeg! Echt super.

9. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    OOOOHHHH! WOW! Wat een kamer! En dat bedje! Super!

10. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Echt een heel gave kamer! Wat leuk ook dat het bedje meegaat in het thema.

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Thanks ;)

Ja ben echt mega blij met die kamer, en die jongen ook, hij kijkt al anderhalf jaar heerlijk rond als hij gaat slapen (veel mensen dachten dat het voor hem te druk zou zijn maar dat is niet het geval geweest)

En dat bedje was wel grappig we hadden de kamer al bedacht, toen kwam mijn schoonvader met het bedje aan. Blijkt het bedje te zijn wat zijn opa ooit heeft gemaakt. Mijn vriend heeft er ook in geslapen maar wist dus niet meer van het bestaan af..

En het ziet er fantastisch uit, maar het is dus (met de goede dia's en een dia projector) helemaal niet heel erg moeilijk. Maar het kost wel tijd. En lekker makkelijk het is namelijk druk genoeg dus alleen witte meubels!1 Hoef ik nooit lang naar te zoeken ;)

Jooze

12. vlinder4

vlinder4 Lid

30 jan 2008
    15
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo,

Ik heb wel een leuke tip. Kijk eens bij www.eijffinger.com daar hebben ze hele leuke behangetjes die voor meisje en jongen kunnen.

Groetjes!

13. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wat een geweldig leuke dingen hebben ze op deze site! Ik ben er helemaal weg van! Supertip!

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meis, google eens op babybehang of babykamer ideen... ik ben zoveel leuke dingen tegengekomen.

succes!

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Jooze hele mooie kamer zeg .
    Maar ik zou het bij iets rustigers houden maar dat paste beter bij mijn kinderen zelf.
    Denk dat een baby kamer ook echt iets persoonlijks is denk goed rond kijken boekjes ms op deze site in albums en op internet dan kom je vast tot jou droom kamertje .

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Jeetje Jooze wat een onzettend gave kamer! echt super mooi! :D

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Wij willen net als Jooze graag een muur laten beschilderen. alleen is dit ontzettend duur! vanaf 750euro voor 1 muur! zelf ben ik niet zo handig dus dia's zien we niet zitten. een 2de optie is dus het fotobehang! zitten echt heel erg leuke ideen bij! wou dat ik er al aan kon beginnen.. helaas nog een maand of 3 geduld :D

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier een roze met oranje kamer! lekker vrolijk :D

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Sgharon,

Dat fotobehang heb ik ook gezien, is ook heel erg mooi. Zeker als je 1 muur wilt doen de perfecte oplossing. Ik zou zelf daar voor gaan, een beschildering beschadigd heel snel zeker vergeleken behang!
    En daarbij is het dus een stuk goedkoper! En met een schilder weet je nooit zeker of die doet wat je hoopt. Bij behang weet je helemaal zeker hoe het eruit komt te zien.

Heel veel succes
    Jooze

Deel Deze Pagina