Uitnodiging verjaardagsvraagje?

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbelaarster, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel nodig jij uit voor jou of kids verjaardag

1. tussen 0 en 10 mensen

2. 10 en 20 mensen

3. meer

4. vier het voor niemand

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brabbelaarster

brabbelaarster Nieuw lid

20 mrt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoeveel mensen er gemiddeld op jouw verjaardag komt of van jullie kinderen?

Groetjes Mandy

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij vieren onze verjaardagen verder niet, maar wel mijn vader, moeder en de moeder en stiefvader van mijn man.

Eigenlijk hetzelfde bij de kinderen... soms komt er een vriendin langs maar die kunnen vaak niet overdag en vier het niet savonds ofzo.
    familie woont allemaal tever weg en wij hebben hiervoor familiedagen georganiseerd...

3. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hier alleen de familie altijd.

dus tuusen de 10 en de 20

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik heb voor "meer" gekozen.

Moet er wel bij zeggen dat ik 5 broers en zussen heb + aanhang. Mijn tante heeft 5 kinderen, mijn ouders zijn gescheiden en vader heeft een vriendin. En dan nog wat vriendinnen met aanhang en kids,

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    voor een jong kindje niet meer dan 10 denk ik,,

ik vier mijn eigen verjaardag niet meer alleen samen met mijn man

6. upc

upc Niet meer actief

Wij hebben tussen rond de 20 op de dag zelf en vaak komt erna nog familie die van ver moet komen.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.844
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben met de familie iets meer dan 20 man, denk rond de 25. En die komen dus -als ze kunnen op onze verjaardag (man en ik vieren het samen meestal) en dus ook op de verjaardag van onze dochter.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb het gisteren klein gehouden (10 gasten), omdat het huis nog niet helemaal klaar is. We zijn net verhuisd. In april doen we een groot feest. Combi mijn verjaardag en housewarming. Dan nodigen we wel meer dan 20 man uit. Normaal voor mijn verjaardag rond de 20 man.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik "nodig" niemand uit. Ik laat gewoon even weten wanneer we het vieren en wie wil komen is welkom...

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier komen ongeveer tussen de 20 en 30 personen. Wij nodigen ook nooit iemand uit, wie wil komen is welkom.

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mijn verjaardag sla ik altijd over, voor mij hoeft dat niet zo.
    mijn meisje komen rond de 20 mensen verdeeld over 2 middagen.
    mijn man huurt altijd een zaaltje, is een popi jopi met veel vrienden, zo rond de 80 mensen.

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij zelf vieren het eigenlijk niet, heb een hekel aan braaf zitten en pootje ophouden, verplicht thuis zijn. nee laat mij maar lekker mijn gang gaan

3 jaar geleden zijn we op de motor duitsland in gevlucht, oke op de terug weg flinke regen gehad, maar we waren lekker niet thuis.
    ik ging altijd de hele dag naar de paarden, lange rit maken.

alleen de verjaardag van onze dochter vieren we, gelukkig waren er maar 7 mensen geweest, smorgens mijn ouders en de rest pas smiddags.

Deel Deze Pagina