Ideeen voor (doe-het zelf) trouwbedankjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Babbs, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik had bij de action mini weckpotjes gekocht, bij de xenos mini hart pepermuntjes en dan cillofaan erom heen en dichtgebonden met een mooi lint en daaraan een kaartje met bedankt, onze namen en de trouwdatum.

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Even inbreken, Doen/deden jullie geen foto dan? dat is hier heel normaal.. Vind dat zelf ook altijd het leukste nog, maar ja ik plak ze ook in ;)

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat grappig wij hadden precies hetzelfde!!!

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hihihihi nou dan vind ik dat jullie leuke bedankjes hadden haha:D

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Babbs die flesjes wijn hoeven niet duur te zijn bij de konmar tegenwoordig jumbo had je al van die miniflesjes wijn :) en die waren echt neit duur.

Wij hadden kokers besteld via internet en zelf gevuld met allemaal snoepjes en een sticker bedrukt met logo van onze trouwkaart en bedankt enz erop ;) stikkers zelf geprint ook dus was goedkoop en lintje eromheen en klaar :)

6. Classic

Classic Niet meer actief

wij hadden als trouwthema herfst met afsluiting een hightea
    Dus na het einde van de ceremonie, hadden we een appeltje voor de dorst gegeven.. biologische appel met een receptje.

en voor de VIP gasten stuk of 40, hadden we voor iedereen een beschilderde beker (onze namen+ trouwdatum) met thee,koffie,koekjes,chocolade envoor de kids chocolademelk, koekjes, en snoepjes..

tis nu 2 jaar geleden (bijna) en bij wie we ook langs komen, zie ik altijd onze bekers staan :D

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Wij hadden kleine flesjes Toppertje (zoiets als Flugel) Die hebben we ingepakt in cellofaan. Rood lintje eraan en een kaartje met TOP dat U er was.

Deel Deze Pagina