Vorig jaar rond kerst speelden heel veel leden op ZP een spel, waarbij je een kamer uit moest zien te komen door allerlei raadsels op te lossen en dingen in de kamer op te tillen/weg te schuiven. Weet iemand nog hoe dit spel heet en op welke site je het kan spelen? Liefs.
roomescape spellen zijn dat. zijn er in verschillende versies, even googlen. we begonnen toen met de christmas roomescape
En je wordt bedankt..:x Wat irritant, ik kom er dus niet uit maar ik wil net zo lang door gaan tot ik het opgelost heb! Word er nu al gek van!
eeeh... hoe werken die spelletje? ik lees dit en ben gek op spelletjes, maar kan geen uitleg vinden...?
Escape Games EscapeGames.nl (Powered by Invision Power Board) Heel forum vol met escape games. have fun
Zwaar verslavend dit.... @Babebabe: De uitgang zit op slot en jij moet uitvinden hoe je uit de kamer komt.
Deze vind ik persoonlijk de allergaafste; http://www.albartus.com/motas/ Hij heeft enorm veel kamers, je hebt er echt een megaklus aan om tot het einde te komen.. Je moet kasten openen, sleutels zoeken om die te kùnnen openen, gereedschap zoeken, bedden, stoelen, kleedjes, lampen etc verschuiven om voorwerpen te verzamelen die je nodig hebt om de kamers door te komen...
Man en ik zijn met Lights begonnen (we zitten tegenover elkaar met onze laptops) Pffffff, hij's lastig hoor Voor de meiden die vorig jaar ook meededen....Lights is nieuw!!!
Hello, Ik was er vorig jaar ook echt aan verslaafd haha. Die eerste christmas room escapes waren de leukste vond ik. Ik klik nu maar even niet op jullie links want voor je het weet ben ik weer heeeeel lang bezig. Misschien later deze week. Groetjes!
Ja, die bedoel ik, die van neutral. Ik zie net dat er dus een nieuwe is 'lights', zal ik dan toch maar even starten.....