Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben!!! En t leuk vind om wat nieuwe dingen te doen! Wij zijn er nog niet helemaal uit, maar misschien lekker picknicken met de kinderen in meyendael ( duinen), en erna naar t strand!!!
Oef hier een druk weekend, morgen eerst een tas zoeken (wil een nieuwe!!) daarna komt m'n broer langs met kinders, dan eten bij m'n ouders, vriendlief moet optreden terwijl ik dan met dochterlief nog een gezellig avondje maak. Zondag eerst smorgens effe naar s.ouders en dan smiddags nog wat leuks met z'n drietjes doen jij? Edit; zie nu je strandplannen, heerlijk!! Denk dat wij zondagmiddag ook iets met water/zon gaan doen
Weinig bijzonders, gewoon lekker kalm aan. Een vriendje uit de straat komt hier spelen met mijn dochtertje. We hebben zo'n familiezwembad van Kruidvat, die gaan we vullen en we gaan genieten en 'vieren' dat vandaag mijn zes weken durende vakantie is begonnen!! Zondag gaat waarschijnlijk de bbq aan, maar dat kan net zo goed morgen worden, dat zien we wel!
Morgen werken overdag, in de avond een verjaardag. Zondag ochtend met zijn 3tjes in de tuin spelen of lekker ff fietsen, en in de middag heb ik een babyshower (heerlijk met dit weer binnen zitten workshoppen pfffff, hoop dat mijn zwangere vriendin dat 'leuk' gaat vinden..)
Morgen eerst lekker rustig aan. 's middags standup clowning met de kids. Zondag komen mijn broer en schoonzus bbquen. Voor de kids vul ik het zwembad.
Morgen middag een verjaardag, in de ochtend wil de kleine man naar de speeltuin.. Zondag barbecueën bij mijn schoonvader, daar luieren in de tuin, zwembadje op voor de kleine..
Mijn vriend gaat vannacht op jacht tot morgenmiddag, dus ik ga lekker uitslapen Morgenmiddag tegelen in de tuin, savonds uit eten met de hele familie.. Zondag lekker rust, als het warm is starten we de boot en gaan we lekker varen
Morgen bbq met ouders en zondag ga ik met de kida naar de dierentuin. Man isnin de nachtdienst kan hij lekker slapen.
O de workshop gaat ze heel leuk vinden hoor! (Ik ook) het is babykamer pimpen (vogelhuisjes/kledinghangers etc decoreren). Het is meer de warmte die voorspelt wordt. We zijn laat met de baby shower (36wkn) dus ik ben bang dat de hitte haar zwaar gaat vallen.. En aangezien het binnen is.. Maar ach wie weet valt het best mee met de hitte..
Morgen nog ff 2 deurkozijnen gronden en een binnendeur schuren en gronden. In de middag gezellig met vrienden naar het terras waar mijn vriend dan later aanschuift (hij moet morgen werken van 9-17). Daar gaan we ook een hapje eten. Zondag hopelijk de voordeur echt verfen. Vriend moet helaas weer werken. Verder geen idee. 'savonds gaat iig de bbq aan.
Wat zal die workshop dame raar kijken als we in onze bikini's aankomen.. (En ons vrienidinnetje maar denken dat we naar het strand gaan )