Ik heb een best wel genant vraagje Ik ben eergister achter gekomen dat ik een heel klein bultje binnen in me schaamlip heb, het is er gelukkig maar een, maar vind het wel raar, hebben er meerdere dit? of ooit gehad? ik ben de 9e naar de gyn geweest om te controleren, bleek dat ik een schimmel infectie had, had kuurtje mee gehad, afgemaakt, en geen tekens meer van de infectie maar zou dat er toch mee te maken kunnen hebben?
Is het een soort van 'wild vlees' Dat heb ik ook gekregen na mijn schimmelinfectie.. Kan ook door stress/hormonen komen of wellicht heb je het al tijdens je zwangerschap opgelopen en valt het nu pas op?
dat zou kunnen, weet niet hoe zichbaar het is, de gyn heeft het denk ik niet gezien of heeft er niks over gezegt. maar het zou niks enstig kunnen zijn? doet verder niet zeer ofzo
Heel genant maar ik heb er inmiddels heel veel! Ook echt een groot stuk wild vlees. Dit is in mijn zwangerschap begonnen maar toen kon er niets aan gedaan worden. Woensdag gaat de huisarts ze met speciaal stikstof aanstippen!
ik heb dat ook wel eens gehad, maar was een talgbultje...heb ik uitgeknepen en geen last meer van gehad
Bij mij was het ook 1 talgbultje...zo'n 3 weken last van gehad toen kon ik hem uitknijpen en nooit meer last van gehad.
ja ben hehecht, maar dat bultje zit ergens voorin zeg maar =P ik kijk het nog wel ff aan, blij te horen dat ik niet de enige ben haha