wanneer is dat nekje stevig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

ff een vraagje nav zitten topic ;) wanneer is dat nekje eigenlijk stabiel dat je dat niet meer zo hoeft te ondersteunen?

het is niet echt dat we dat nog moeten, maar soms valt dat hoofdje ineens naar voren als je m rechtop vasthoud.

2. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Bij Tara is het nekje nog steeds niet supersterk. Zij kan het zelf nog niet helemaal goed rechtop houden. Ze is wel prematuur van 6 weken te vroeg. Vraag me inderdaad ook af, wanneer ze zelf echt goed het hoofdje rechtop kunnen houden.

Liefs

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna kan het wel heel goed eigelijk al een flinke poos. Ik denk dat het per baby verschilt.

4. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee was zo'n 3.5 mnd... maar die was 6 weken te vroeg.

5. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik heb een kindje op het kdv van 4 maanden maar die is ook nog niet sterk in dr nekje je moet het goed vasthouden anders valt haar hoofd zo achterover.

Ik zou zelf niet meer weten wanneer Yeline stevig genoeg was in haar nekje.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame was 3 maand dat ze der hoofdje echt goed recht op hield
    zonder naar voren te vallen of na achter

maar idd volgens mij scheeld dat echt per kind

7. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan was 3 maanden

8. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    kunnen ze dan ook met een maand of 3 met het hoofdje naar voren in de babybjorn, (als het nekje stevig is, natuurlijk) of heeft dat ook nog met iets anders te maken

Lies

9. sim

sim Niet meer actief

als ik m op zijn buik leg gooit ie direct zijn hoofd de lucht in (wel dat ie nog bongelt zeg maar) maar als ik m staand vast houd bij mij dan valt zijn hoofd soms ineens tegen me aan, niet zo gauw naar achter maar naar voor. lastig als hij zijn speen dan in zijn mond heeft en die ring staat naar voren, dan doet ie zich zeer moet ik ook op verdacht zijn..

Deel Deze Pagina