ff een vraagje nav zitten topic wanneer is dat nekje eigenlijk stabiel dat je dat niet meer zo hoeft te ondersteunen? het is niet echt dat we dat nog moeten, maar soms valt dat hoofdje ineens naar voren als je m rechtop vasthoud.
Bij Tara is het nekje nog steeds niet supersterk. Zij kan het zelf nog niet helemaal goed rechtop houden. Ze is wel prematuur van 6 weken te vroeg. Vraag me inderdaad ook af, wanneer ze zelf echt goed het hoofdje rechtop kunnen houden. Liefs
Ik heb een kindje op het kdv van 4 maanden maar die is ook nog niet sterk in dr nekje je moet het goed vasthouden anders valt haar hoofd zo achterover. Ik zou zelf niet meer weten wanneer Yeline stevig genoeg was in haar nekje.
youame was 3 maand dat ze der hoofdje echt goed recht op hield zonder naar voren te vallen of na achter maar idd volgens mij scheeld dat echt per kind
kunnen ze dan ook met een maand of 3 met het hoofdje naar voren in de babybjorn, (als het nekje stevig is, natuurlijk) of heeft dat ook nog met iets anders te maken Lies
als ik m op zijn buik leg gooit ie direct zijn hoofd de lucht in (wel dat ie nog bongelt zeg maar) maar als ik m staand vast houd bij mij dan valt zijn hoofd soms ineens tegen me aan, niet zo gauw naar achter maar naar voor. lastig als hij zijn speen dan in zijn mond heeft en die ring staat naar voren, dan doet ie zich zeer moet ik ook op verdacht zijn..