Vriendlief en ik zijn druk bezig met namen verzinnen, maar komen niet heel ver We houden van Italiaanse, Spaans, Franse namen en niet zo van Engelse.. Voor lieve namen voor een meisje en voor beide niet al te korte namen (min. 2 lettergrepen) Namen die we al hebben: *Julia *Valentina *Isabelle *Myrthe *Rosaly *Felice Voor een jongen nog vrij weinig: *Domingo *Valentino *Dorigo *Hugo Hebben jullie ideeen voor nog meer namen?
Olivia voor een meisje vind ik erg leuk. En verder, Elena Carmen Estelle Lorena Eloise Nuria Aurora Joaquin Matteo Danilo Samuele Camille Livio
Ik heb geen ideeën voor je, We hadden er zelf al heel veel moeite mee om een leuke naam te vinden haha
Spaanse jongensnamen Fernando (leuke afkorting: Nando) Rafaél Diego Valentín Antonio Miguel Santiago (leuke afkorting: Santi) Spaanse Meisjesnamen Maite Josefina Davinia Olivia Guillermina Noëmí Lorena Louisa Belén Pilar Voor veel Spaanse meisjesnamen kan je makkelijk Maria neerzetten om zo een mooie lange combi te krijgen. Zo heb ik een vriendin die Maria Belén heet. Ik vond Belén een hele mooie naam voor een meisje maar mijn vriend niet
Jongens : Vittorio Mattheo Alessandro Alessio Claudio Domenico Eliano Fabrizio Geovanni Leonardo Lionardo Manolito Massimo Raffaelo Seppo Tristano Viggio Emilio Fadrique Gitano Jacinto Leandro Lencho Manolo Reynaldo Roque Ticho Alexandre Axel Baptiste Benoit Charles Christophe Constantin Cyrille Dieuwert Fabien Fabrice Frederic Gauthier Gilles Gregoire Guillaume Jaiden Jordi Lancelot Louis Mathieu Naudin Olivier Pierrot Thibaud Tristan Vianney Vincent Xiste Youri Zacharie Meisjes: Arianna Alessandra Angelina Elena Francesca Gabriella Gianna Jianna Leticia Marise Rosalia Sienna Alandra Arabelle Belica Catalina Landra Lorinda Maxima Mercedes Querida Ramona Solana Vianca Zarita Adele Adrienne Alexine Ambre Angelique Anouchka Arielle Aurelie Aurore Babette Brienne Celeste Charlotte Cleo Corinne Dieuwke Dorine Eline Esmee Evelyne Florine Jacinthe Jasmine Joelle Laure Louise Magalie Maite Margaux Marilyne Marjorie Maryse Michele Mireille Murielle Nanon Noemie Orianne Pauline Rosalie Sylvie Valerie Yolande
Leuk! Zitten echt mooie namen tussen. Grappig dat Nuria erbij zit. M'n vriend vindt Nour altijd een mooie naam, maar ik iets minder. Dit is dus een mooie tussenvorm! Meer ideeën zijn altijd welkom!
We hebben wel dezelfde smaak zo te zien. Wat ik alleen niet mooi vind is een Italiaanse jongensnaam bij een Nederlandse jongen. Ik vind namen als Valerio en Valentino of Leonardo echt leuk, maar alleen in Italië of een ander mediterraan land Mochten wij een jongen krijgen wordt hij Italiaans( ik ben Italiaans vandaar) , maar omdat mijn man Fries is en een Nederlandse achternaam heeft en het kindje waarschijnlijk niet echt een donker uiterlijk krijgt vind ik dat dus niet bij zo'n kind passen. Dan vind ik Leonardo of Valentino zo raar. Voor een meisje vind ik dat dus niet. Isabella heeft dus wel een Italiaanse/Spaanse naam gekregen. Maar wat ik dan nog wel mooi vind is: Enrico Luca Carlo Federico Giulia Daniela Laura Elisa Gabriella
Mooie naam heeft je dochter inderdaad Bosi! Mijn vriend is wel donker en is ook gedeeltelijk Italiaans,.. onze kinderen zullen dus wel lichtelijk getint zijn en donkere krullen krijgen! Isabella is erg mooi en Giulia vind ik ook super! Verder vind ik de volgende namen ook nog erg mooi: Rosalia Lorena Félice Donna Wat vind jij daarvan?
Jaaaa.. Dat is een leuke! Weet je: ik heb altijd het gevoel gehad dat ik alleen maar meiden zal krijgen en nooit een jongen. Heeft iemand ook dat gevoel?
Dat gevoel heb ik ook altijd gehad, alleen dan dat ik alleen maar jongens zou krijgen, maar mijn eerste was (en is) toch echt een meisje
Zo te zien sta je écht op springen. Wat word je tweede kindje? Een jongen of een meisje? Of weet je het nog niet?
Ik weet het nog niet... ik denk steeds een jongen dus, maar ja... ik durf er niet meer op te vertrouwen
De naam van mijn dochter probeer ik op het forum niet te noemen, om anoniem te blijven En dochter en een zoon zou leuk zijn, maar ik zou een zus voor mijn meisje ook erg leuk vinden! Het maakt me dus echt niks uit!
Oké, snap ik! Ja, tuurlijk.. 2 meiden altijd leuk! Mijn droom is altijd geweest 5 meiden, maar ja.. je weet nooit wat mother nature je geeft he!