hoi meiden, even kijken of jullie nog leuke namen weten.. ik heet renate mijn partner heet patrick.. jongens en meisjes namen mag beidde! nog even dit: mijn ouders heten mark en thea, zusje eline en neefje en nichtje Patrick en Anouk patricks moeder heet Clara, broertje Robin, schoonzus Bianca, neefje en nichtje dustin en chantal
Emma Sophie Jasmijn Noa Brit Tessa Mara Ninthe Myrthe Pieter Sam Daniel Nathan poeh, eigenlijk best heel veel en zullen vast nog hele lijsten komen, maar heb je nog een voorkeur voor iets? Bepaalde letters wel of niet, moet het op jullie namen lijken, oer hollands (dustin staat bijvoorbeeld wat vreemd in het rijtje vind ik ) , aantal lettergrepen? Mag het een top-naam zijn of perse niet? Speciale betekenis die belangrijk is? Of maakt betekenis niet uit? Je kan nu zoveel kanten op er past zoveel bij!
Kan je inderdaad even aangeven waar je van houdt? Wat voor type namen, nederlands/engels, lang of kort, etc.?
Jongens : Kobe Lars Milan Daan Lucas Wout Senne Noah mathis Liam Rune Ruben Jasper Jorre Stan Victor Xander Simon Wannes Warre Ferre Lander Elias Quinten Adam Niels Sebe Ilan Ian Matteo Maxim Meisjes : Lore Noor Norah Marie Julie Justine Elise Amber Anouk Louise Hanne Amelie Fleur Kato Fien Luna Charlotte Febe Noa Jade Lena Lara Yara Jana Manon Janne Minne Mila Maite Axelle Yelena Chloe Zoe Dieuwke Merel Bo Anais Tess Kyra