Mijn jongste dochter is nu zes weken oud en al zes weken lang 'knort' ze. Ze heeft geen last van d'r neusje of zo, het is echt een soort knorren. Ze doet 't vooral als ze zich happy en actief voelt.. Ik heb zelf geen idéé meer of mijn oudste dat zes jaar geleden nou ook deed en of baby's dat überhaupt doen, knorren... Dus... Nog meer van die superschattige mini-varkentjes hier?
Knorren niet echt,maar wel kakelen...Zo noemt onze kinderarts het. Heel moeilijk uit te leggen kwa geluid, je moet het horen, heeft te maken met het kraakbeen... Maar snap wel een beetje wat je bedoelt hihi
Ja, 't klinkt een beetje als 'kgr, kgr', maar dan met 'n nasaal geluid.. Ik vind 't inderdaad ook erg schetig klinken... Ik doe trouwens ook regelmatig 'kgr, kgr' naar haar terug, moet je d'r zien kijken dan! En kakelen? Straks hebben we nog een baby erbij die loeit of mekkert en we hebben 'n hele kinderboerderij bij elkaar!!
Daan knort nog steeds.KA zei direct al toen we nog in het ziekenhuis waren ( ks gehad) dat het wel zijn amandelen kunnen zijn. En zo gek zal dat niet zijn want ik heb , volgens mij mans, het zelfde gehad en ben ook erg vroeg geholpen aan me neus en keel amandelen. Zal me dus niet verbazen als bij onze man ook gebeurd. OFF topic Zal ik dan maar even melden dat daan Meeee kan sinds 3de maand komt omdat ik dat altijd heb gedaan met een schaapjes knuffeldoek waar hij bezeten van is hihihihi
Die van mij knort niet, maar gromt. Dat is dus ook niet als hij blij is, maar vaak als hij boos is, als hij moet blijven liggen tijdens het verschonen of als hij honger heeft en zijn voeding zit niet a la minute in zijn mond.
Haha! Allebei mijn dochters knorren Tenminste de oudste niet meer, maar wel als baby. De jongste nu ook, echt heel schattig. Ze hebben ook hetzelfde neusje, dus miss ligt het aan de vorm ofzo
chloë knort er ook heerlijk op los. ook heeft ze er een handje van om haar keel te schrapen? dan lijkt ze net een kikker.... En soms snort ze als een poes hahaha het lijkt wel een kinderboerderij maar ik geniet heerlijk van die geluidjes
Ik had ook zo'n varkentje. En mn oudste deed het ook als ukkie. Middelste kan ik me eigenlijk niet herinneren... Zo ineens beginnen ze er mee en dan zo ineens is t weer over. En dan komt er weer wat anders voor in de plaats...zoals gillen!
Kan me dat nog goed herinneren, ik lag echt op waakstand nachtenlang tot ik hoorde dat dat normaal was. Toen begon ik het ook een schattig geluidje vinden hihi
Ja precies.. Ik dacht op een gegeven moment ook 'is dat wel goed?' Maar zo lang ze er blij bij bleef kijken, ach.. Vandaag lag ze in de draagdoek ook echt vreselijk te knorren en inderdaad, het is zo schattig eigenlijk!!
Ons mannetje knort ook.. alleen KA wist niet of dat nog door de beademingsbuis en sonde kwam of dat het 'gewoon' was.. maar als ik dit allemaal zo lees is het vrij normaal. hij doet dit trouwens vrijwel altijd.. wij noemen het een rocheltje haha.. hij doet het trouwens niet tijdens het slapen gelukkig haha
Wees blij, haha, de eerste 8 weken heeft onze dochtertje bij ons op de slaapkamer geslapen, lag aan de ene kant van mij m'n man te snurken en aan de andere kant m'n dochterje.