Ideeen voor leuke uitstapjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn dochter is nu bijna 5 weken.
    Volgende week heeft mijn man vakantie.
    We zaten eens te denken wat we allemaal kunnen gaan doen.
    Maar we hebben weinig inspiratie.
    Zwemmen?? Kan dat al met zo'n kleintje.
    Strand lijkt me ook niet zo geslaagd, de warmte misschien?
    Maar misschien zie ik spoken?

Iemand ideeetje?
    Wat doen/deden jullie met een hummeltje van 4 weken?
    We wandelen veel nu, maar wil wel eens wat anders doen :p.

2. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Met een kleintje van 5 weken is het maken van uitstapjes nog best makkelijk denk ik. Ze slapen veel en meestal kunnen ze (nog) overal lekker pitten.
    Strand zou ik ook nog niet doen, maar een leuk plaatsje, dierentuin. Voor de kleine nog niet zo interessant maar ik vind het altijd leuk.
    Succes en fijne vakantie met zijn drietjes.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Toen Thirza zo oud was, sliep ze nog heel gemakkelijk in de draagdoek, dus ik zou vooral uitstapjes doen naar de wat rustiger plekken die jullie zelf leuk vinden. Voor je kleintje hoef je nog niet perse allerlei dingen op te zoeken, die heeft daar nog niet zoveel aan...
    Een keertje zwemmen is misschien wel leuk, maar aan het strand zou ik dat zelf niet zo gauw doen met zo'n kleintje: het water is veel te koud voor zo'n babytje :( Zou ik toch eerder naar een zwembad gaan. (Je kunt natuurlijk wel naar het strand gaan, maar dan meer voor jezelf, :) Je kleintje kun je dan in zo'n half tentje bijvoorbeeld te slapen leggen).

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toen m'n dochter 8 weken was, zijn wij naar de efteling geweest... Maar we hadden gratis kaartjes.. Maar daar kun je heeeeerlijk wandelen en mensen kijken en je af en toe in een attractie. Jammer dat de entree zo duur is.

Misschien is madurodam ook wat? Of iets van kasteeltuinen?

Zwemmen is ze eigenlijk nog te klein voor inderdaad.

5. Maite

Maite Lid

10 apr 2008
    79
    0
    0
    Consulent schuldregeling en budgetbeheer
    Amersfoort
    Ik zou het niet weten, het was voor ons midden in de winter en ik had zelf geen zin er met dat koude weer op uit te gaan.
    Zwemmen wordt trouwens afgeraden zolang ze de eerste vaccinatie nog niet hebben gehad.

6. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Ik moet zeggen dat wij nog veel thuis zijn geweest toen Frederique nog zo klein was.
    Wij wonen niet ver van het strand, maar het was veel te warm voor haar. Ze dronk nog om de 2 a 3 uur borstvoeding en een hele dag op pad kost jou waarschijnlijk ook nog veel energie.
    Ik zou zeggen; Plantjes kopen, de tuin gezellig maken en een goed boek.
    Uit eten is prima te doen!
    Verder lekker wandelen in het park of een terrasje pakken.
    Voor de kleine hoef je nergens naar toe te gaan. Dierentuin kost veel geld, is het nu heel erg druk en de kleine slaapt heel de dag in de wagen.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Naar het bos en dan lekker picknicken...

Gewoon kijken wat jullie zelf leuk vinden, je kleintje krijgt er toch niet veel van mij. Ik zou iig niet iets té druks doen, omdat ze dan misschien overprikkeld raakt.

Veel plezier!

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben heel veel gewandeld toen Gijs zo klein was , veel in de buurt van Valkenburg en darna lekker ergens wat drinken en mensen kijken.Je hebt daar hele mooie wandel routes die goed met de kinderwagen te doen zijn.
    wat we ook wel eens deden was, bij ons in de buurt ligt een centerparcs, we gingen daar dan lekker een stuk over het park wandelen( mooi verharde paden in de bossen) en daarna wat drinken in het centrum, ze hebben daar ook alle faciliteiten voor een baby(verschoon ruimtes en magnetrons)

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey mama's,

Haha ja, voor de kleine hoef je niets te zoeken.
    Zover was ik al een beetje :p.
    Nou, met jullie ideeen kom ik wel iets verder.
    Geen gekke dingen dus..... en inderdaad, dierentuin of een ander park kost veel geld en je kleintje heeft er weinig aan.
    Lekker wandelen, picknicken in het bos is een erg leuk idee.
    Gaan we zekers een keertje doen :D.

Thanksssss

Deel Deze Pagina