Zijn er mensen die de was al buiten hangen? De was is net klaar maar helaas is de zon hier al weer weg. Dus dat wordt nog niet buiten hangen.
ik heb het gewoon buiten hangen..... En volgens mij droogt het wel aardig.. altans dat denk ik.. heb geen zin om de tuin in te lopen om te voelen
Ik vond het hier ook niet zo warm nu de zon weg is. En wind is er ook niet echt. Zal hier dus niet zo snel drogen ben ik bang.
Waar is 'hier'? Wij waren van plan zo een stuk te gaan fietsen met de kleine meid namelijk! *baal* De was heeft hier vandaag ook buiten gehangen en is mooi droog geworden
Ja hoor mijn was hangt nu buiten.. Zon is inmiddels weg, maar het ergste natte is er wel vanaf.. Duurt wel een dagje, maar het ruikt dan zoooo lekker Donderdag trouwens 3x een was kunnen ophangen.. Na 1.5 uur was het droog
Ja donderdag was het echt mooi weer. Helaas moest ik toen werken dus heb ik er niet zo veel aan gehad. Het is precies mooi weer op de verkeerde dagen. hopelijk is het morgenmiddag nog een beetje mooi dan kunnen we wat leuks doen.
vandaag rond een uur of 11 een paar spijkerbroeken buiten gehangen tot rond 18u. ze waren helaas nog niet helemaal droog toen het begon te regenen.
Het 6000e topic over was buiten hangen maar goed Waarom denkt iedereen toch dat was niet droogt als de zon niet schijnt of als t fris is Het droogt gewoon hoor alleen minder snel als met 30 graden.. Nou dan hangt het er een dag ipv paar uur... Boeiend En t droogt alleen niet zo als t vochtig os..
Reageer niet zo geirriteerd zeg. Ze stelt toch een normale vraag. Er bestaan van sommige vragen wel meer dan 30 topics. Reageer dan gewoon niet.