Hoi allemaal, Mijn dochtertje wordt binnenkort 2. Momenteel zijn Nijntje en Bert&Ernie haar vrienden. Het lijkt me dan ook leuk om op het kinderdagverblijf te trakteren met een Nijntje of Bert & Ernie traktatie. Iemand leuke ideeen/suggesties??
Ik zou op internet zoeken naar een plaatje van ernie,bert of nijntje en dat uitprinten op wat dikker papier. Doosje rozijntjes, bellenblaas etc erachter en klaar
PartyKids, leuke traktaties en tips voor kinderfeestjes op deze site staan heel veel leuke ideetjes. Je kan zelf natuurlijk de plaatjes vervangen voor nijntje of bert en ernie.
Ik heb van toen mijn dochter 2 werd van mandarijnen ernie gemaakt. Om de mandarijn oranje crepepapier draaien als een snoepje, dan ogen en mond erop plakken en een neus. Haren met stukjes zwarte raffia en om goed te kunnen staan had ik een doosje rozijntjes onder de ernie geplakt. Een erg groot succes!
Als je niet wil knutsellen kun je ook eens kijken bij: Ruim assortiment originele bak, verjaardags - en traktatieartikelen en nog veel meer!! Hier staan leuke plaatjes van ouwel (eetpapier) of icing (suikerwerk). Deze kun je op cakejes, koekjes, eierkoek of ontbijtkoek plakken met wat eetbarelijm (poedersuiker in klein beetje water oplossen tot het een lijmsubstantie is).