Ons kereltje heeft tot nu toe een puckababy aan gehad in bed, maar is toe aan een normale slaapzak (joepie!). Nu heb ik zomerslaapzakjes, dus die zijn niet zo dik. Maar wat leg ik dan verder nog op bed? Hij slaapt nu in pyjama, puckababy, lakentje en dekentje. Zonder dekentje lijkt me te koud, maar met dekentje weer wat warm?
Alleen een lakentje erbij, dus zonder dekentje? Maar een puckababy is toch net zo dik als een dunne slaapzak? Of heb ik het mis? Wij gebruiken alleen een slaapzak. We hebben een tussendikte en een hele dunne (katoenen) van prenatal. En wat we daarn aan doen ligt helemaal aan het weer,: niets, alleen romper, pyjama, broek aan of uit.
Mira heeft het heel snel warm dus ze slaapt in een romper zonder mouwtjes een pyjama met mouwen en dan kijk ik even of een broek nodig is of niet. De ene keer heeft ze wel een broekje aan omdat ik het te koud vind in huis en de andere keer heeft ze geen broekje aan. En daarover heen een slaapzak van de Prenatal zonder mouwtjes.
mijn zoon slaapt sinds deze week weer onder een deken, met slaapzak en romper lange mouw! volgens mij is hij een koukleumpje!
Hier slaapt Milan nu in een romper lange mouw, pyamabroekje en een slaapzak van prenmatal, niet de dunste.
Hier is het vandaag dunne slaapzak, pyama, romper korte mouwen en lakentje/dekentje. Ik vind het goed koud eigenlijk en Irem heeft het niet snel te warm.
Onze dochter ligt nu in een winterslaapzak,romper en pyamashirt met lange mouwen.. Het is op haar kamertje nu 20 graden..
Hier slaapt Juwayriah in een romper korte mouw, pyama, middelmatig dikke slaapzak, lakentje en een vliesdekentje (ook dun, maar redelijk warm)... Ik ben bang dat als ik haar dekentje er bij doe (dikkere), van de prenatal, dat ze het dan te warm krijgt.
Hier heeft zoonlief een romper met lange mouwen en een pyjama met lange mouwen en broek aan. Daaroverheen een zomerslaapzak en verder niks. Hij woelt namelijk alle kanten op.
Mijn oudste dochter slaapt in een pyama met zomerslaapzak erover, heeft het altijd erg warm Mijn jongste dochter heeft een romper zonder mouw, pyama en een slaapzakje en daarover een lakentje
Hier op de slaapkamer 24 graden en een zomerslaapzak, romper zonder mouwen en shirt met korte mouwen, geen broek. Nu heeft ons meisje het altijd al snel warm, en te warm is veel wakker. Bij mijn zoon had ik sowieso altijd lange mouwen aan, die slaapt juist beter als hij het warm heeft. Dus ligt een beetje aan het kindje, maar ik gebruikte nooit een dekentje of laken met een slaapzak, ik pastte de dikte van de slaapzak aan aan de temperatuur.