wat nu in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mel78, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ons kereltje heeft tot nu toe een puckababy aan gehad in bed, maar is toe aan een normale slaapzak (joepie!). Nu heb ik zomerslaapzakjes, dus die zijn niet zo dik. Maar wat leg ik dan verder nog op bed?

Hij slaapt nu in pyjama, puckababy, lakentje en dekentje.

Zonder dekentje lijkt me te koud, maar met dekentje weer wat warm?

2. misa

misa Niet meer actief

Alleen een lakentje erbij, dus zonder dekentje?
    Maar een puckababy is toch net zo dik als een dunne slaapzak? Of heb ik het mis?

Wij gebruiken alleen een slaapzak. We hebben een tussendikte en een hele dunne (katoenen) van prenatal. En wat we daarn aan doen ligt helemaal aan het weer,: niets, alleen romper, pyjama, broek aan of uit.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

jay slaapt in zijn romper met
    lange mouwen nog in een winterslaapzak.. voor de rest niets.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira heeft het heel snel warm dus ze slaapt in een romper zonder mouwtjes een pyjama met mouwen en dan kijk ik even of een broek nodig is of niet. De ene keer heeft ze wel een broekje aan omdat ik het te koud vind in huis en de andere keer heeft ze geen broekje aan.
    En daarover heen een slaapzak van de Prenatal zonder mouwtjes.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    De puckababy is maar heel dus, net als een lakentje (vind ik)

6. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    mijn zoon slaapt sinds deze week weer onder een deken, met slaapzak en romper lange mouw! volgens mij is hij een koukleumpje!

7. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Hier ook hoor! Alleen schopt hij het dekentje binnen mum van tijd weg....

8. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier slaapt Milan nu in een romper lange mouw, pyamabroekje en een slaapzak van prenmatal, niet de dunste.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier is het vandaag dunne slaapzak, pyama, romper korte mouwen en lakentje/dekentje. Ik vind het goed koud eigenlijk en Irem heeft het niet snel te warm.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter ligt nu in een winterslaapzak,romper en pyamashirt met lange mouwen.. Het is op haar kamertje nu 20 graden..

11. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier slaapt Juwayriah in een romper korte mouw, pyama, middelmatig dikke slaapzak, lakentje en een vliesdekentje (ook dun, maar redelijk warm)...

Ik ben bang dat als ik haar dekentje er bij doe (dikkere), van de prenatal, dat ze het dan te warm krijgt.

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier heeft zoonlief een romper met lange mouwen en een pyjama met lange mouwen en broek aan. Daaroverheen een zomerslaapzak en verder niks. Hij woelt namelijk alle kanten op.

13. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Mijn oudste dochter slaapt in een pyama met zomerslaapzak erover, heeft het altijd erg warm
    Mijn jongste dochter heeft een romper zonder mouw, pyama en een slaapzakje en daarover een lakentje

14. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Hier op de slaapkamer 24 graden en een zomerslaapzak, romper zonder mouwen en shirt met korte mouwen, geen broek. Nu heeft ons meisje het altijd al snel warm, en te warm is veel wakker. Bij mijn zoon had ik sowieso altijd lange mouwen aan, die slaapt juist beter als hij het warm heeft. Dus ligt een beetje aan het kindje, maar ik gebruikte nooit een dekentje of laken met een slaapzak, ik pastte de dikte van de slaapzak aan aan de temperatuur.

Deel Deze Pagina