Wij hebben drie wanden in terrakleur, echt heel gaaf (al zeg ik het zelf ) en 1 wand heel donkerbruin, net als de gordijnen (precies tegenover die donkere muur) en de vloerbedekking. We hebben een groot, grenen bed en een grenen kledingkast tegen 1 terra muur,dus die ene muur valt eigenlijk weg. En we hebben een mooi masker op de muur, ik zal een foto plaatsen, dan kun je meteen zien welke kleur onze muren zijn! Niet schrikken, het is vrij fel! Maar wij houden van kleur, allebei gelukkig!
Hou je vast Niet bepaald standaard; maar persoonlijk vind ik onze slaapkamer het mooiste van ons hele huis! (krijg trouwens niet alles erop omdat het bed nu op klossen staat)
Mooi Anna, lekker kleurig. Onze slaapkamer zal ik hier maar niet laten zien, is namelijk maar een saaie kamer. Gewoon wit goedkoop behang, een lichteiken bed, nachtkastjes en kledingkast. Een wit kastje waar ons ondergoed, sokken, beddengoed en zwemspullen in liggen. Een stoel in een hoek, waar mijn kleren overheen liggen gesmeten. Een zwart, oud computertafeltje langs de kast, waar de kleren van mijn man overheen liggen gesmeten, en op de onderste plank ligt een stapel boeken. Niet echt een foto waard dus.
Kijk ook even mee maar heb pas mijn woonkamer wit en grijs gedaan dus wil mijn slaapkamer echt anders, hahaha best veel die hun slaapkamer onder handen willen nemen he.
Omdat er beneden geklust wordt ben ik vandaag de hele dag boven in de slaapkamer.... Heb dus ook maar even een foto gemaakt
Marsab woow wat mooi! @chingy wat een mooi uitzicht... zie nu dat het een foto is hahah of heb ik het mis...
Wij hebben ook een bruin op de muur, maar onze eerste volle gemengde pot (was echt 20 liter ofzo) was te paars. Hebben we zo weg geknikkerd en nieuw gekocht en overnieuw geschildert. Je moet wel echt tevreden zijn anders gaat het je idd tegenstaan. Is wel belangrijk voor je huis.
@ Marsab, die van jou vind ik ook mooi. Jouw slaapkamer doet me een beetje denken aan die van Meiske74.
Firlonien die van jou vind ik ook mooi!! Ik hou wel van paars, ik had mijn kamer vroeger paars met geel.