schokkend doorstuurmailt gekregen op hyves

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal

ik krijg telkens doorstuurmailtjes binne die ik normaal nooit open maar deze had z'n zielige tekst en heb hem geopend, en nou ben echt aan het janken hoor zo wat gemeen. ik kreeg een mail of ik alstublieft de petiti tegen deze dierenleed (weet nie hoe je het schrijft) wilde tekenen maar wilde natuurlijk weten waarvoor. nou ik druk op play en krijg de meest gemeene nou echt zware dieremishandeling te zien die mijn ogen niet aankonde en naar nog geen minuut heb ik de tape stop gezet. ik schaam me ervoor mens te zijn echt en heb natuurlijk meteen getekent. ik zit echt te janken dat iemand in staat is dit te doen en het nog leuk vinden ook ziek gewoon.

ik heb het doorgestuurt wat dit moet gestopt worden dus mensen als je een mailt krijgt die als titel heeft "FW: FW: FW: Echt erg! geen onzin, ondertekenen die handel! " doe het dan alsjeblieft maar bekijk het filmpje niet want de beelden zijn te schokkend. ik wil jullie die leed besparen en zet daarom geen link neer. wil je hem hebben kun je pb-en.

wilde het even doorgeven

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sorry, maar ik onderteken echt niks wat zo binnenkomt....
    Elmo

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik ook niet.
    het zijn altijd van die domme kettingmails enzo waar niets mee gedaan wordt.
    De mensen die zo'n mail opzetten, lachen zich kriek dat zoveel mensen er in trappen!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Precies, dat er dierenmishandeling is...wist je toch al of niet?
    Je kan zonder zo'n petitie ook stichtingen helpen...

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier wordt ook niets getekend. Mails worden net zo snel als ze komen weer verwijderd.

Kwebbel

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik teken normaal ook nooit (behalve voor de zeehondjes) maar dit is geen gewone dierenmishandeling meer maar een organisatie die wasbeertjes en honden etc levend aan de pootjes ophangen en zo heel langzaam ontvellen en al die andere dingen. voor de gein bij de poten pakt en zo met de kop richting grond slaan enals ze niet meer tegen stribbele aan jun lot overlaten en laten stikken in hun bloed of dood gaan vanwegen een schok van de pijn. dit alles voor leuke filmpjes :( en amusement

nou sorry hoor maar die mensen die hiervoor z'n actie opene en de kleine kans wagen dat het hiermee stopen verdient mijn naam op hun papiertje.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb ook getekend
    Ik ben ook niet van de kettings enz
    maar hier sta ik echt wel 100% achter
    Beetje jammer als mensen denken van lekker belangrijk

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wie zegt dat je denkt: lekker belangrijk als je niet tekend?
    Er zijn zat andere manieren om je steun te geven.
    Daar hoef je zo'n mail niet voor te tekenen hoor ;)

9. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Ik ken dit ja,maar als jullie ook echt hier iets aan willen doen,,op peta kun je doneren en ook op dierenleedazie.be. Die laatste website is niet aan te raden om foto's en filmpjes te kijken alleen te doneren!!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tsja... wat schiet je er mee op als je deze petitie tekent... denk je echt dat er dan minder dieren worden mishandeld?

Dat staat VOLLEDIG los van elkaar. Dit is gewoon een trieste kettingbrief met hele andere motieven. GROTE NONSENS!
    Trap er toch alsjeblieft niet in en word liever lid van bv. het WNF.

11. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    lieve meid

zulke filmpjes moet je niet bekijken echt niet!

ik heb zelf ook dat mailtje gezien en heb hem zonder twijfelen gewist omdat ik weet wat het met je doet
    ik ben er zelf ook heel erg gevoelig voor en kan er een half jaar later nog over dromen.
    helaas bestaan er zulke mensen die geen hart hebben voor dieren, daar kan jij niks aan doen ook niet om iets te tekenen want daar stopt het echt niet mee, en je moet je zelf niks verwijten omdat jij zelf een mens bent, er bestaan ook hele goeie mensen die goed zorgen voor dieren!
    en het is echt verschikkelijk wat ze doen met dieren.

ik heb een x zo'n erg filmpje gezien dat ik echt hulp nodig had en die mensen die mij hielpen vertelde mij precies hetzelfde wat ik jou nu vertel.

misschien heb je zelf dieren als je die heb wees blij dat zij een goed leven hebben en geef ze maar een dikke knuffel ( zo heb ik dat gedaan als ik eraan dacht zocht ik me katten op en gaf ze lekker een extra knuffel.

dierenleed wordt niet gestopt net zoals oorlog en hongernood

probeer er niet aan te denken meid want je doet jezelf alleen maar pijn.

groetjes sam

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

amen

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Och, ik heb vandaag ook nog een lijst getekend bij de dierenarts tegen dierenmishandeling. Wie weet haalt het geen moer uit, maar die ene handtekening geef ik graag.
    Ik kijk ook niet meer naar die fimpjes en foto's want ik lig er nachten wakker van.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja ik denk vaak.. "die handtekening kost niets"

ben alleen bang dat het eigenlijk ook niets oplevert
    maar toch

15. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik onderteken niet, de petitie kan namelijk niet altijd gecontroleerd worden en ik geloof geen biet van zulke doorstuurmailtjes. Dierenleed bestaat ja, maar zulke fimpjes staan vaak al jaren op Internet en de doorstuurmail rouleert jaren en jaren en er is gewoon niks van waar. Niet laten strikken dus door zielige verhalen, kan je beter een donatie schenken aan 'wakker dier' ofzo.

16. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

sjonge sjonge ( niet alleen de reactie van jou hoor murmel ik heb je er even uitgepikt )

Ik lees donatie doen aan die en zus, en niet tekenen omdat het een kettingbrief is..

Jeetje zeg! Wat kost een handtekening? Misschien is het wel een kettingbrief maar voor je gemoedsrust kan het toch geen kwaad?

Als is het de gedachte alleen maar dat je je hand tekening heb gezet!
    Dat je toch voor je gevoel iets heb gedaan.

En strikken door zielige verhalen? Soms moet je toch iets duidelijk maken of niet?

Ik heb het in het verleden ook getekend.. Kettingbrief of niet!

en daarbij geef ook ik mijn kat even een dikke knuff!

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ik open die doorstuur dingen niet gaat direct naar de prullenbak...

18. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0

:x [-o<

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het is niet zomaar een filmpje van you tube maar er is een heel site voor de liefhebbers. ik weet niet of mijn hantekening/naam helpt maar het is een kleine moeite en wie weet met genoeg namen dat tenminste deze site uit de lucht gaat. dat er uberhaubt liefhebbers voor zijn :cry:

20. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik gooi het ook altijd direct weg, want 99% ervan is een zogenaamde hoax. Je opent de mail en daarmee de weg voor spam ! Op deze manier komen die losers aan de email-adres (of hyves in dit geval) en sturen ze allerlei troep naar de computer. Nu is het nog een onschuldige kettingbrief; volgende keer een virus !
    Natuurlijk moet dit leed de wereld uit, maar steun dan de organisaties zoals de dierenbescherming...
    :rolleyes:

Deel Deze Pagina