Hier nog een streep van de zwangerschap van mijn dochter. Hij staat er nog steeds, dus ben benieuwd wat hij deze keer gaat doen..
Mmm er is toch een bakerspraatje dat de zw streep bij een meisje van ondere tot je navel loopt en bij een jongen dat hij doorgaat boven je navel? Is ook nog een verschil he
Bij mijn eerste zwangerschap van een meisje een streep over mijn gehele buik. Tot ver boven m'n navel Hij is lichter geworden na de bevalling, maar niet weggegaan. Nu ben ik weer zwanger van een meisje en hij zit er nog, maar hij is niet weer donkerder geworden! Dus denk dat dit nog een restant is van de vorige zwangerschap en dat ik er deze geen heb gekregen...
eerste zwangerschap streep die doorliep tot over mijn navel....een meisje! Nu zwanger van een jongen, 22 weken en nog geen streep te zien!
Ik heb een meisje (1e) en een jongen (2e) en bij beide heb ik een linea negra gehad die van mijn navel tot een mijn schaambot kwam.
Heb: ja, bij een meisje geantwoord maar had ook ja, bij beide zwangerschappen kunnen antwoorden. Waren echter beide meiden...