Ik heb twee doorzichtige glazen vazen. Niet heel erg groot. Het zijn van die vaasjes die breed zijn aan de bovenkant en dan smaller worden aan de onderkant. Nu had ik er pas herfsttakken in gedaan (nep van de xenos) maar nu wil ik er graag wat anders in doen. Hebben jullie leuke ideeen? wat in de vaast te doen? (behalve alleen bloemen natuurlijk?) Misschien dat jullie er een foto van hebben ook? heb ik gelijk een idee
eerst had ik ook zand met een kaars erin, heb alleen gister een hele mooie lantaarn gekregen met een kaars erin die ik tussen de vazen heb gezet. word het iets teveel kaarsen ik had ook mooie orchideeen gezien alleen ik ken ze alleen groot. hoog zeg maar en dus te groot voor de vaas. de vazen hebben net een formaat dat het moeilijk is bloemen erin te doen (of te groot of te klein)
Ik heb witte takken met bloemetjes en lampjes. Ik was zwanger van de eerste en toen ben ik met mijn vriend naar het zuiden van spanje gegaan met de auto. Als we wat gingen doen of stopten namen we een steen mee en die zitten nou ook in de vaas.