De film indecent proposal was er weer op. Ik dnek dat de meeste meiden wel weten waar die film over gaat maar voor de meiden die het niet kennen even kort. Een vreemde man komt een stel tegen en hij bied ze een miljoen dollar aan om een nacht met haar door te mogen brengen (dus ook sex). Nu vroeg ik me af wat zou jij doen voor een miljoen? Nu hoef ik niet perse te weten of je op zo'n voorstel in zou gaan (maar als je het wil delen mag dat natuurlijk) maar meer hoever gaat je grens in wat je eng vind bijvoorbeeld? Ik ben doodsbang voor spinnen maar voor een miljoen zou ik een grote spin over mijn hand laten lopen. voor een miljoen eet ik een bak champions leeg (en bednek ik walg echt van champions) voor een miljoen zou ik bungyjumpen (ik moet er niet aan denken)
Mee eens. Pfff voor een miljoen zou ik wel heel wat doen maar seks met een wildvreemde, moet ik toch even een paar keer extra over nadenken. Als ik echt arm zou zijn (ons huis kwijtraken e.d.) zou ik het best overwegen als dat betekend dat ik weer voor mijn kids kan zorgen maar zo als ik al prima doorkom (al zijn we niet rijk) zou ik niet genoeg reden ervoor hebben..
Seks voor een miljoen met een vreemde nee dank je. Maar wat Isademi zegt zou ik misschien nog over wegen. Als je daarmee je kind kan redden... Voor en miljoen zou ik wel een tarantula vasthouden (ik ben echt als de dood voor de krengen). Of iets anders waar ik bang voor ben, maar dan wil ik hem wel netto he, dat miljoen
Als ik de zekerheid zou hebben dat mijn man er geen moeite mee zou hebben zou ik wel sex hebben hoor voor een miljoen. Heerlijk, huis (bijna) afbetalen, geen zorgen over studerende kinderen, elke maand je hypotheek sparen, en dat alles voor 1 nacht? Dan zou ik wel over dat nachtje heen komen
Als mijn relatie klote zou zijn, en ik zou geen kinderen hebben, dan had ik wel sex voor een miljoen denk ik. Maar of ik met mezelf kan leven na de tijd... hmmm. Heb niet echt last van wroeging, maar toch. Ik ben schijtensbenauwd voor ( mot ) vlinders, maar voor een miljoen ga ik er wel tussen zitten hoor. Koeienogen eet ik wel op en skydiven doe ik ook wel.
Ik kijk weleens van die programma's waarin ze ook vieze dingen moeten eten, ik denk dat ik daar nog wel het meeste moeite mee zou hebben. zo ranzig! maar ja een miljoen is wel erg aantrekkelijk
Sex voor een miljoen....ohjawel hoor....ik zie nu al veel nee-reacties, maar heeft dan niemand van jullie vroeger wel eens een one-night-stand gehad? Of na een paar x mee uitgeweest te zijn (is ie ook nog een vreemde eigenlijk) Dat is toch hetzelfde....sterkter nog, dit is beter, hou je nog wat leuks aan over Maar een spin vasthouden voor een miljoen...geen denken aan
Voor een miljoen zou ik wel seks hebben met een vreemde (met condoom dan wel, want heb geen zin in een SOA) Ik ben verder nergens echt bang voor, voor een paar euro laat ik wel een spin over mijn hand kruipen.
Een miljoen voor sex met een wildvreemde? Een miljoen is wel heeeel veel geld. 8) Ik zou het alleen doen als mijn vriend akkoord gaat. Ik zou nooit met een geheim willen leven. Maar goed...verstand op nul (is er niet een soort "vergeetpil" waardoor je alles weer vergeet? ) en na de tijd huis afbetalen en een hele lange wereldreis maken samen met m'n vriend.
Voor een miljoen zou ik nooit seks hebben met een ander (ook niet voor 10 miljoen trouwens, voor geen enkel aanbod). Wat mijn kind betreft doe ik niks, ook niet voor wat voor aanbod, en wat spinnen betreft ook niet. Heb een spinnenfobie, voor nog geen 10 miljoen laat ik er 1 over mijn hand lopen, never, nooit!!! Dus... eigenlijk doe ik niets en ga nergens op in haha.
Sex met een vreemde, bekende, vrouw enz. voor een miljoen? Ja hoor! Mijn vriend trouwens ook. Spinnen, slangen, vieze dingen eten....weet ik wat? ja hoor! Maar mijn kind schade aanbrengen, verkopen, misbruiken enz? NOOIT!!!!!!!
nee natuurlijk niet ik dacht dat bovenstaand lid zei dat ze er niets voor zou doen of over had, wat wij eerder vermelden..
Sex voor een miljoen, moet die vent wel een beetje leuk zijn Mijn vent mag voor een miljoen ook sex hebben, zou hem dom vinden als hij dat niet zou doen. Het gaat er dan niet om dat je iemand anders leuk vind, of omdat je graag sex hebt met een ander, het gaat alleen om dat miljoen. Dan maar een nachtje een prostituee.
oha ligt natuurlijk ook een beetje aan hoe die eruit ziet LOL een jaap uit de gouden kooi dus echt niet terwijl een hele aantrekkelijke man een grotere kans maakt hahaha
ik denk dat er wel meer bij komt kijken achteraf. Als je die film ook kijkt, zie je dat het toch moeilijker is gewoon seks te hebben en dan weer op gewone voet met je partner door te gaan. Ik vond het wel echt overkomen zeg maar die gevoelens. als ik niemand had gehad (man of vriend) zou ik het ook denk ik wel doen. Idd net als een one nightstand (ook wel gehad vroeger). maar nu ik een man heb vind ik die kwestie wel even wat moelijker ook al gaat het om een miljoen