ideeen woezel en pip

Discussion in 'De babyuitzet' started by tweety, Jun 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    wij willen graag het thema woezel en pip gaan doe. we weten nog niet wat het wordt hebben nog de tijd. ben alvast aan het rond kijken om ideeen op te doen. wie heft ook dit thema en heft wat foto's van hun kamertje.

alvast bedankt.

2. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik heb geen foto's voor je, maar wij hebben een blauw lampje, een wit met blauwe klamboe (mp) met w&p, verder knuffeltjes en een kapstokje en groeimeter, maar die laatste twee vind je niet want die heeft mijn vader met de hand gemaakt. Verder hebben wij nog twee schilderijtjes geborduurd waar nog naam, datum en gewicht op komen van de twee kindjes (tweeling) maar ja, dat is allemaal nog niet bekend. Wij hebben verder de kamer heel basis gedaan, zodat het over een poosje makkelijk aan te passen is aan de bestemming van die kamer als de tweeling eruit groeit. ( redelijk kleine kamer, als ze uit de bedjes zijn moeten ze een grotere, maar voor nu wil het wel)

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Het is bij ons dus meer een accent dan een thema.

4. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk eens in mijn fotoalbum onder kamertje wij hebben ook woezel en pip thema kamer...

5. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wij hebben een woezel en pip speelgoed kist gekregen.
    kwam geloof ik uit de speelgoedwinkel maar het is al 3,5 jaar geleden.
    er zijn vast posters van te koop en misschien ook wel een muursticker ofzo?

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    er is ook genoeg tekoop maar was benieuwd naar ideeen en voorbeeldjes van andere kamertjes op internet vind je niet super veel.

Share This Page