Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met Ziggo, alles verloopt prima. Nu hoefden we als @Home klant ook niet zo veel te doen, alleen onze losse abonnementen omzetten naar een alles-in-een pakket van 64,95 euro. Zo gezegd zo gedaan en in september kregen we (na wat bellen en een kleine vertraging) gratis onze digitale ontvanger, konden we 2 maanden lang alles kijken wat we wilde (Film1 en zo) en nu ... schrijven ze ineens 92 euro van mijn rekening voor de maand november. Dat is dus ruim 30 euro meer dan ik bij @Home betaalde, terwijl dit juist goedkoper zou moeten zijn. Ik heb alleen het pakket aangevraagd, geen extra betaalzenders of zo. Dus dan moet ik volgens mij 65 euro + de belminuten van oktober betalen, maar ik heb toch echt geen 30 euro verbelt. Dus ik probeer Ziggo al sinds vrijdag te bereiken ... steeds zijn ze te druk om je te woord te staan en wordt de verbinding verbroken en nu vandaag krijg ik ze alleen ingesprek en op de site zie ik de volgende melding: Voor postcodegebied **** zijn de volgende meldingen bekend: Storing van maandag 3 november 11.37 uur tot (nog niet bekend) Momenteel kunt u hinder ondervinden met de bereikbaarheid van 0900-1884. De wachttijden zijn langer dan gebruikelijk. We werken hard aan een oplossing. Hier wordt je toch helemaal simpel van.
grrrrrrrrr ziggo, wij hebben vanaf woensdag al geen digitale tv meer en ze zijn idd niet te bereiken en dit is niet de eerste keer dat we wat met hun hebben
zag van de week toevallig nog een programma over Ziggo. http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1293
Ja op de site van Radar heb ik ook gekeken en gereageerd. Vorige week woensdag is er idd het een en ander veranderd. Bij ons zijn de extra kanalen gedeeltelijk afgesloten. Dus Film1 en zo zijn weg, maar babytv enzo hebben we nog wel. Aan mijn internetverbinding merk ik nog weinig, dat zou nu ook supersnel moeten zijn, maar hier nog niets van gemerkt, alleen dat ik ineesn flink meer moet betalen. Zeker ook last van de financiële crisis.
Hier ook alleen maar klachten over Ziggo! We hebben na 5 maanden wachten (6575 keer bellen, uuuuuuuren in de wacht staan) EINDELIJK het alles in 1 pakket, en dus digitale tv. Na 2 weken alles gekeken te kunnen hebben, hebben we ineens GEEN digitale tv meer...... Dus gebeld, na een week (en das morgen) moet het weer in orde zijn... TUUURLIJK! Ik geloof er geen bal van, het zou ongetwijfeld wel weer veeeeel langer duren! Wat een *^%%^$$$ Bedrijf!
Tegen mij zeiden ze dat de snelheid van internet per 1 dec. zou veranderen. Dus je betaald er wel voor maar je hebt het niet! Lekker van ze.. Ik baal d'r zo van!
Ja wij zijn al bijna 8 jaar klant van @Home en nu verkloten ze boel zo. Het was natuurlijk afwachten tot wij een keer aan de beurt waren, want er is denk ik niemand die GEEN klacht over Ziggo heeft. Nu is mijn probleem relatief klein. Als er te veel geld afgeschreven is kan ik dat ook een andere dag regelen, maar die klantenservice is echt zo KUT
Hey Loeki, en het is ook niet zo dat je nog ergens een borg voor moet betalen of zo? Ik heb hier al meerdere verhalen over ziggo gehoord, en eigenlijk allemaal niet zo positief.
Wij waren ook klant van @home. Nooit geen klachten over gehad, maar nu...... Het duurde ook een eeuwigheid voordat alles omgezet was naar Ziggo. Daardoor konden we eerst geen alles in 1 pakket krijgen. Maar mensen die nieuwe klant werden konden het wel krijgen maar de "vaste klanten" moesten wachten. Zorg er dan voor dat je vaste klanten tevreden blijven en regel dat snel, maar nee hoor.
Wij zijn dus deze week pas over gegaan terwijl we het in augustus aangevraagd hebben, kregen wel gelijk de digitale ontvanger en digitale tv. (had wat vertraging omdat de losse pakketten op verschillende namen stonden) Als ik een borg moet betalen vind ik het geen probleem, als de 92 euro om wat voor reden dan ook terecht is vind ik het ook geen probleem, dan ga ik gewoon downgraden, want 92 euro in de maand is me te gek, maar er is niemand die me even te woord wil staan en dat vind ik zwaar frustrerend.
Als je digitale tv het niet doet moet je de kabel niet via de ontvanger laten lopen, maar rechtstreeks in je tv pluggen, dan heb je gewoon (analoge) televisie!
Ja ik mag nog in mijn handen knijpen dat we, op een paar kleine storingen na (wat overal kan gebeuren) probleemloos overgestapt zijn. (is dit de goden verzoeken)
Ik had vroeger toen het @home nog was alleen maar problemen met internet en de verbinding. Zelfs toen ik netjes een "aangetekende brief " had gestuurd om het op te zeggen, beweerden ze niks te hebben ontvangen. ( handtekening had ik als bewijs, ) Voor mij nooit meer @home ( Ziggo) Al zijn we wel verplicht om kabel tv te nemen van hun. Maar dat gaat goed. Ik heb in 2000 voor UPC gewerkt. Die heeft die problemen ook gehad bij de overname van andere aanbieders. Toen was UPC slecht en altijd bij Radar te zien. Ik ben bang dat er nu heel veel fout zal gaan, en dat de klant er weer de dupe van is,
ik heb (even afkloppen) tot nu toe geen klachten over ziggo. wij zaten eerst bij casema en daar was het in het begin iedere keer wat. toen het eenmaal goed ging bleef ook alles goed gaan, het waren bij ons hele vervelende opstart problemen. ik hoop voor jullie dat het bij jullie uiteindelijk ook goed opgelost gaat worden. bij casema moest ik ook altijd lang wachten en vond ik de klantenservice ook niet goed. succes ermee liefs doris
Onze dvd recorder neemt niet meer op met Guide plus. Dit schijnt ook te komen door slechte ontvangst van Ziggo. Wij dachten eerst dat de dvd recorder stuk was.
JA onze HD-recorder hebben wij ook maar op tijd ingesteld, want hij denk dat er nog steeds Heroes opgenomen moet worden.
hee dit heb ik ook, ben ze al vanaf vorige week aan het bellen maar krijg ze niet aan de lijn. Wordt er helemaal simpel van, heb ook al een mail gestuurd. grrrrrr ben zo kwaad he.