Huishoudelijk vraagje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cooks, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Haai dames

Even een klein was vraagje :p
    Ik heb een ledikant lakentje een hele mooie. Hoofdzakelijk is die wit maar er zit ook knalroze bij. Nu ben ik bang dat de kleuren gaan verlopen in de wasmachine.

Ik had ook wit met rode Jip en Janneke slofjes die lichtelijk verlopen zijn ( gelukkig ze je het amper ). Maar met het lakentje zou ik het erg jammer vinden.

Ik was trouwens gewoon op 40'graden.

Alvast bedankt voor de tips

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Je heb van die doekjes die je bij de was kan doen en die neemt de kleuren op

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Colorcatchers heten die doekjes. Werken goed, maar ik zou dan wel adviseren er 2 of 3 bij te doen voor de zekerheid en dan niet alleen bij de eerste keer dat je het wast.
    Heb een keer een blauw shirt dat al een keer was gewassen samen met 1 doekje bij een wit shirt gehad. Dat ging helaas alsnog niet goed. Dus als het je dierbaar is,meerdere doekjes gedurende meerdere wassen gebruiken

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Doekjes, azijn en op 30 graden wassen. En mijn dochter heeft die slofjes ook, het is op deze manier altijd nog goed gegaan.

5. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Oké dan ga ik ze ff ophalen hihi bedankt

6. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Idd op 30 graden met een kleurendoekje (goedkoopst bij action) de echte colour catcher

Deel Deze Pagina