hoi, ik heb over twee weken een afspraak met een consulente van viavila, moet ik dan nog speciale maatregelen nemen, het voelt een beetje als een controle bezoek is mijn huis wel veilig genoeg voor een kleine, gaan ze overal comentaar op hebben? Wat zijn de minimale dingen die je voor elkaar moet hebben? Henriette
Stelt niet zoveel voor hoor. Zorg ervoor dat je stopcontacten zijn beveiligd en dat ze niet bij schoonmaakmiddelen kan. Traphekje ook belangrijk en verder werd er hier niet echt gekeken.
Zorg dat je overal afdekdopjes hebt op je stopcontacten,schoonnmaakmiddelen moeten veilig opgeborgen staan.En verder controleren ze alleen de ruimte waar de kinderen verblijven tijdens opvang. Mijn moeder is ook aangesloten bij Viaviela en ze zijn niet heel erg moeilijk. Succes! Groet,Monique
Oja en zorg dat ze je goed en vooral duidelijk voorlichten,want dat wil nog wel eens wat minder zijn.
okay hardstikke bedankt, het is dus niet zo dat ze je hele huis op de kop zetten niet dat ik iets te verbergen heb hoor! Bedankt voor de tips stopcontacten worden volgende week afgedekt, schoonmaakmiddelen staan achter slot en grendel en de traphekjes komen ook volgende week, ik ben er klaar voor! Henriette