Na 11 jaar onregelmatige diensten, weekenden en feestdagen werken hb ik het wel gehad met de ouderenzorg. Voordat ik voor een opleiding koos zat ik te twijfelen kinderopvang of de zorg, ik koos voor de zorg, maar nu wil ik toch wel eens de kinderopvang doen. Omdat ik dit 5 dagen in de week ga doen van 7 tot 19.00 uur ga ik mij inschrijven bij de kvk, kan dan eten, drinken en knutselspullen bij de belastingdienst opgeven. Maar nu moet ik een naam verzinnen en ik weet eigenlijk niks, r bestaat al zoveel oa doornroosje, tweetje, mickey pfff. Hebben jullie mss ideetjes?
Villa Kakelbont Zo heet het pannenkoekenhuis wat wij op gaan zetten.. maar kan ook best voor een gastouderbureau
Villa Kakelbont bestaat geloof ik al als gastouderopvang. Maar leuk trouwens en pannenkoekenhuis opzetten
Hihi dat is van Woezel en pip Een naam is altijd moeilijk vindt ik.. succes, ik heb even geen inspiratie
heb geen naam maar 5 dagen per week van 7 tot 19 uur.....pfff vind dat wel veel hoor. hoe moet dat dan als je eens naar de huisarts moet ed (zoals je merkt ben ik er niet in thuis)
Ja het is veel ik weet het, maar ik ga een bolderkar kopen en dan neem ik ze mee haha. Uitraard zal het niet zo heel veel voor komen dat een kind er werkelijk van 7 tot 19.00 uur zal zijn
Ik denk dat ze 'm bedoelde als suggestie voor een naam voor jouw opvang. Zelf zou ik er niet voor kiezen. Google maar eens op Bolderkar-affaire. Er bleek uiteindelijk niets van waar, maar voor mij is die naam besmet.
Ik zou iets persoonlijks kiezen dat bij je past. Ik hou bijv. van theater en vind het heerlijk om met kinderen theater te spelen. Dus ik denk dan gelijk aan namen zoals: De Poppenkast of Speelhuis Als je van verhalen voorlezen houdt: Verhalentuin Of titels van boeken: Rupsje nooit genoeg Jip en Janneke Puk Andere ideetjes: Babbeltjes Vlindertjes Bloem Rupsje Dwergjes Madeliefje Of iets met je naam?
Ik heb een bakfiets waar ik alle kinderen in vervoer. Ik ben ook gastouder en mijn opvang heet; DOLfijn! Maar idd 5 dagen zou ik niet doen hoor meid, je moet ook tijd hebben om zelf afspraken te kunnen maken en zo, ik heb ook 4 dagen. Succes!
Ow ja natuurlijk als naam haha. @Violet Rose bedankt voor de tips zo kan ik idd ook wel iets verzinnen. @mouschy Ik doe het zoveel omdat ik weet dat de kinderopvang geen vetpot is, ik kan maar 3 kinderen opvangen, maar mocht het teveel zijn ga ik wel minderen