We hebben gelukkig nog even,maar we hebben nu al (jongens) namen stress voor onze derde spruit... Zijn zus heet a.nne en zijn broer j.ens En we hebben de meest voorkomende nederlandse achternaam. Dus exotisch hoeft t ook niet te zijn. we dachten zelf aan m.ees maar we zijn nog niet helemaal overtuigd... Al diverse sites door gespit. Maar nog niks behalve m.ees Wie heeft er nog meer ideeën?
Dan zou lars leuk zijn, we zetten t in' t rijtje. Dank je voor je idee! Ik hoop dat we straks een mooi lijstje hebben gesprokkeld en dan kunnen gaan strepen.
Abel Adam Albin Alexander Andreas Arne Aron Arvid Axel * Bernt Birger Bjarne Björn * Cas Christoffer / Kristoffer * David Ebbe Einar Elias Emanuel Emil Erik * Felix Filip / Philip Finn * Gunnar * Henning, Hemming Henrik Hjalmar Holger Hugo * Ingmar Ivar * Jorn * Kai / Kaj / Cai / Caj Karl / Carl Kasper / Casper Kristian / Christian * Lars Lasse Leif Lennart Leo Linus Lorens Lukas * Magnus Marcus / Markus Mark Mart Matthias Max, Maximilian Mikael * Niek Niels, Nils Njord * Olaf Oliver Oscar / Oskar Otto Ove * Per, Perre * Ralf / Ralph Rasmus Rolf Ruben Rudolf Rune * Salomon Samuel Sander Sebastian Siem Simon Stefan Sten, Stan Stian Stijn Svante Sven Sverre * Teun Thomas Thor / Tor Tijn Tim Tobias Tore / Thore * Ulrik * Vidar Viktor * Waldemar Walter Ward Werner
A.nne J.ens & Rick A.nne J.ens & Sven A.nne J.ens & Thom A.nne J.ens & Thijs A.nne J.ens & Nick A.nne J.ens & Daan A.nne J.ens & Finn A.nne J.ens & Luuk A.nne J.ens & Bram A.nne J.ens & Senn A.nne J.ens & Jurre
Super bedankt voor jullie input dames! Lief dat jullie de moeite nemen om mee te denken! Ik denk toch dat t mees wordt of sven. We slapen er nog een nachtje over...
Anne, Jens en Mees, leuk! Sven is ook leuk maar bij het uitspreken van Anne, Jens en Sven struikel ik er een beetje over dat Jens op het einde een s heeft en Sven ermee begint.