💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 9 september (0) 10 september (0) 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 9 september (0) 10 september (0) 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi Daantje, wat een rustig nodlijstje tot nu toe 😉 Ik denk dat alle dames voor deze ronde misschien nog op vakantie zijn.. Wij gaan eind augustus weg en heb m'n nod midden in m'n vakantie.. Niet heel tof maar ja niks aan te doen. Is wel goed tegen de (onnodige) test drang denk ik. Jij nog met vakantie?
Goedemorgen dames! Ik kom jullie ook gezelschap houden. Mijn nod is 8 september, 3e kindje, ronde 14. Ik ben 34. Laten we hopen dat dit een vruchtbare maand wordt!!
Hallo dames, bekende namen hier. Ik meld me ook weer. MadameV 26 ronde 5 na mk voor 2e kindje nod 14 sept Ik ga maar even uit van nodn 14 sept dat is 34 dagen. Maar mijn cyclussen wisselen nogal maar dit is zo ong het langst. Heb besloten om geen ovu testen meer te kopen. Heb er nog 4 in huis maar dat word lastig vinden met zulke wisselende cyclussen. Maar goed de laatste 4 rondes was mijn ei tussen dag 15 en 23. Om de dag rond die tijd dan zitten we goed en hopelijk kan ik het dan ook iets meer loslaten door niet elke dag te testen. Ik temperatuur wel dus daaraan kan ik achteraf wel zien wanneer mijn ei was en evt mijn nod aanpassen. Overigens had ik afgelopen ronde licht positieve testen en werd ik alsnog op nod ongesteld dus ben op zich wel positief gestemd dat we goed zaten.
Dag meiden, ik meld me helaas ook weer... Inderdaad bekende namen zoals madameV al zegt. Hopelijk is dit (eindelijk) onze maand 😍 en zijn we snel roze!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (0) 10 september (0) 11 september (0) 12 september (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) 13 september (0) 14 september (1) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (1) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 10 september (0) 11 september (0) 12 september (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) 13 september (0) 14 september (1) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, ik ben ook weer van de partij! NOD 9 of 10 september. Leuk om bekende namen te zien, hoewel ik jullie eigenlijk natuurlijk gun dat je niet meer op een dergelijk lijstje staat Ondertussen voor ons alweer de 12de ronde. 24 augustus gaan we weer de MMM in. Hopelijk is het ons snel gegund, want hoe langer het duurt, hoe moeilijker ik het vind worden. Succes allemaal!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (1) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 10 september (0) 11 september (0) 12 september (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) 13 september (0) 14 september (2) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (1) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 10 september (0) 11 september (0) 12 september (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 september (0) 14 september (2) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik kom mij ook weer melden. Afgelopen maand voor het eerst er weer echt voor gegaan, maar vandaag ongesteld geworden. Hopelijk alleeeeeeen maar roze deze maand!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (2) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) 10 september (0) 11 september (0) 12 september (2) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 september (0) 14 september (2) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, Ook hier vandaag ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde. Zal niet veel aanwezig zijn. Ben zelf jarig deze maand, maar ook onze zoon wordt 1! En we gaan op vakantie daarna. Alleen maar leuke dingen, hopelijk straalt die positieviteit Door naar zwanger worden. 😉
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (3) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 22 MMM 10 september (0) 11 september (0) 12 september (2) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 september (0) 14 september (2) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier nog niet ongesteld, maar het zit er wel aan te komen... Ik ben klaar voor de volgende ronde, dus laat het maar komen! Ben helemaal niet zeker van mijn nod, we starten deze maand met ivf, dus het zou wel eens heel hard kunnen verschuiven, al hoop ik dat het ongeveer even vlot blijft lopen als mijn natuurlijke cyclus. Succes iedereen!
Zo, de lijst begint al wat voller te worden. Ben benieuwd hoe het ons allemaal gaat verlopen deze maand. Ik ga toch maar eens met ovulatietesten aan de gang, al voel ik (volgens mij) altijd goed wanneer eisprong is. Gelukkig mijn man ook vakantie nu dus optimaal voor een fijne klusweek straks
Ik voeg me ook bij dit lijstje, bij een cyclus van 36 dagen (m'n langste) is m'n NOD op 14 september. Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Ik ga weer ovulatietesten doen dus weet de precieze datum nog wel tzt. Hoop op veel roze deze maand!!
Hi dames, het wordt hier al gezellig druk. Wat veel bekende namen hier! Dat we allemaal in een klap op roze kunnen deze maand! Deze cyclus voor het eerst niet tempen en geen ovulatie testen. Laat alles deze ronde even op z'n beloop ivm vakantie. M'n nod van er helaas midden in.. Dus ook m'n vroege testdrang zal ik nu los moeten laten aangezien ik de testen thuis laat liggen. Wat ik me af vraag zijn er hier dames die erg met hun voeding bezig zijn? Ik eet nu sinds twee weken veganistisch. Zal hier en daar heus ooit nog wel een lekker stukje vlees of vis eten denk ik maar tot op heden bevalt het goed.