Hoi, We zijn op zoek naar een leuke, korte en stoere (hollandse) jongensnaam die past bij Luuk. Wij hadden Gijs als naam maar mijn vriendin die 3 dagen minder lang zwanger is en ook een jongetje krijgt heeft die naam ook uitgekozen....Pfff wat een moeilijke zoektocht. Heeft iemand misschien wat leuke ideeen? Heb er zelf wel een aantal bedacht maar manlief vindt ze niet zo leuk: - Stef - Milan - Joep - Kris - Niek - Mick - Maxim Groetjes, Bab
Dank je wel voor het meedenken! Tijn, Daan, Stijn, Thijmen komen al in onze directe omgeving voor dus die vallen (helaas) af.
Oh jammer.. Ik vind Alex een leuke naam. Iemand die ik goed ken heet ook wel zo, maar toch overweeg ik die naam wel te nemen. Die Alex zou zich ongetwijfeld vereerd voelen
Roef, Ties, Siem, Melle, Nils. Jammer van Gijs, vond ik zelf ook erg leuk, maar kreeg 'm d'r thuis niet door.
Ben er ook nog beetje beduusd van. Wel toevallig dat zij nou net die naam heeft uitgekozen! Bij ons is het echter gewoon een leuke naam en bij haar een vernoeming. Tja, zou lullig zijn als ik ons kindje toch Gijs noem.. Bedankt voor de tips!
Stan Niek Han Sam Frank Joost Wout Jan Ron Ties Bram Steven Matthijs Jochem Remco Jorrit Jesse Jasper
Fijn dat jullie zo enthousiast meedenken. Heb er vannacht al een nachtmerrie van gehad dat ons kleintje nog geen naam heeft....