hai meiden!! Deze maand word mn mams 50 jaar en houdt daarom een feestje! Mijn vader is voor 2 jaar terug 50 geworden en toen hebben we een stukje gedaan op het feestje...een quiz. Nu willen we voor mn mams natuurlijk ook wat leuks bedenken maar......ik vind het zo vreselijk moeilijk om wat leuks te bedenken!! Wie helpt mij uit de brand en weet een leuk idee???? alle ideeen zijn welkom behalve zingen!!! Dat doe ik toch echt niet haha groetjes
Misschien een A-B-C over haar voordragen? Tja moeilijk is dat altijd he? Hebben jullie ook een sarah voor in de tuin?
Mijn zusje had voor mijn 30ste een geweldige presentatie in elkaar gedraaid, met een overzicht van mijn leven in foto's, met tekst erbij en de liedjes die ik toen leuk vond (van babyliedjes tot new kids on the block... die laatste had niet gehoeven ). Het had haar wel heel veel werk gekost!
50 sleutels bij laten maken wat lijkt op een huissleutel en daar een kaartje of iets aan maken met haar telefoon nummer wedden dat ze platgebeld wordt met ik heb u sleutels gevonden en dan zegt je ma van gooi ze maar weg ben net 50 geworden was een grap haha
Wij hebben ooit in september voor mijn vader ons verkleed als sint en piet en hem bij de sint laten komen.Hij moest op schoot komen zitten en de sint vertelde allerlei "ontdeugende "dingen over hem.Moet je wel wat later op de avond doen als de gelovige kindjes in bed liggen.Maar was echt hilarisch!
dit is leuk!!!!!! Foto's van je moeder op alle lantaarnpalen plakken en of verkeersbord cirkel met ronde rand met getal 50 erop aan de deur of zo...
Mijn buren heeft ook vorig jaar een krantje gemaakt met allerlei felicitaties van familie, buren en vrienden opgevraagd om hun verhaaltjes en/of foto's op willen zetten. Het was ook 'n succes.
weet niet of je nog 2 zussen of schoonzussen hebt of andere dames, maar wie van de drie is erg leuk!!!! dus 3 'mamas' ook haar kleding aan en misschien een pruik en dan alle 3 antwoorden geven op een vraag die betrekking heeft op je mam door een quizzzzz master en je moeder moet het goede antwoord zeggen en daar kan je dan een kadotje aan vast plakken. hoop dat het een beetje duidelijk is zo.................
Bedankt voor jullie reactie's!!! ze krijgt idd ook een sarah in de tuin en de kadootjes zijn al geregeld! (laten een foto maken bij de fotograaf vanavond) het is echt bedoeld om op het feestje te gaan doen! Die van Sint en Piet vind ik echt leuk bedacht, maar helaas komen er ook kindjes op het feest....maar zeker een idee om te onthouden!! We hebben vorig jaar een quiz gedaan bij mn vader. Voor elke verkeerde vraag moest hij rondjes draaien in een rad (over de kop)! Dus het moet nu wel een beetje origineel zijn, kunnen ons er niet makkelijk vanaf maken nu....
Als je een beetje handig bent met foto`s en een beemer hebt zou je ook een foto presentatie kunnen maken van 50 jaar en die gewoon die avond afspelen.Evt voorzien van het nodige commentaar..Je zou dan op het laatst de foto erop kunnen zetten die ze van jullie krijgt
Bron: Abraham Sarah 50-jaar Sara jaar tips verjaardag feest vijftig 50 jaar idee party gedichten liedjes spreuken spandoektekst vanwege uitnodigingskaart verjaardagsgedicht muziek oorkonde wenskaarten 50th Birthday Kruisweg: De veertien staties van de Sara aftakeling Deze vrouw die Sara ziet Zie haar zitten zij geniet Voor dat wij nu feesten gaan Kleden wij Sara even mooi aan 1e Aftakeling: Kijk eens hier in, en verschiet Rimpels en kraaienpoten is wat je ziet Is dat even schrikken en slikken En wij gaan het nog eens aandikken (geef Sara een spiegeltje en laat haar daar in kijken) 2e Aftakeling: Ze zeggen dit product is goed Maar helpt het niet dan geeft het toch moed Dus ga nu maar voor je spiegeltje staan En breng het zachtjes aan (pak een groenteblik en doe er een wit etiket om ,Schrijf daarop antirimpelcrème Doe er wat crème in en breng dit aan bij Sara of laat het haar zelf doen) 3e aftakeling Als Sara krijg je al donkere wallen Er is iets om dit niet op te laten vallen En het is er bovendien Om er nog sexy uit te zien (Neem een poederdoosje mee En poeder daarmee het gezicht van Sara) 4e aftakeling Een ding is er nog heel erg goed Jou mondje roer jij nog steeds zoals het moet daarom willen wij aan deze statie niks doen En een lipstick kost te veel poen 5e aftakeling In de loop der jaren krijgt Sara grijze haren Maar jij bent weer helemaal puik Met deze mooie pruik (zet Sara een pruik op, te koop in feestwinkel) 6e aftakeling Op kleding let Sara altijd heel goed Zij weet echt hoe dat moet Al is haar buikje al aardig rond In kleding is niets haar te bont (geef Sara een bonte schort aan) 7e aftakeling Soms horen we Sara grommen M'n tenen gaan ook al krommen Hoge hakken kan je al niet meer aan Neem dan deze maar voortaan geef Sara grote herenschoenen aan of grote rubber laarzen) 8e aftakeling Bijna waren we vergeten Jij gaat ook al knoeien bij het eten Dit kan zo niet langer meer duren Je wasmachine maakt overuren (maak van een theedoek een slab en doe die Sara om) 9e aftakeling Niets kan Sara nog verstaan Wij moeten steeds harder praten voortaan Ja Sara, ouder worden gaat niet vanzelf Maar wij hebben voor jou een prachtige schelp (geef Sara grote oren aan, te koop in feestwinkel) 10e aftakeling Al zijn de letters zo groot als op een bord Jou armen worden toch te kort Maar lieve Sara wees maar stil Wij hebben voor jou een mooie bril (zet Sara een bril op) 11e aftakeling Als Sara krijg je oude knoken En krijg je al moeite met het lopen Iets waar je echt van baalt Maar wij hebben er iets voor gehaald (geef Sara een wandelstok) 12e aftakeling Jij weet het goed te verbergen maar wij kunnen het altijd merken Soms laat jij een grote zucht De opvliegers stijgen door de lucht (geef Sara een waaier van papier, te koop in feestwinkel) 13e aftakeling Als je Sara bent heb je vaak hoofdpijn En dat is dan niet zo fijn Maar wij zochten een drogist die daar wel iets op wist (doe wat poedersuiker in een stukje papier zodat het lijkt op een hoofdpijnpoeder en laat Sara dat opeten) 14e aftakeling Zo deze Sara is nu optimaal Jullie zien het allemaal Sara hang nu je spiegeltje maar aan de wand Jij bent de mooiste van het hele land Nu zingen alle feestelingen lang zal ze leven voor Sara Downloaden klik hier (31 kb)