Ik zoek ivm een crematie twee liedjes. Wie o wie kan me helpen ?? Op MP3 Beyonce met Ave Maria en het Ave Maria van Andre Rieu met Mirusia (?) Alvast bedankt !
Ik kan je er niet aan helpen. Maar de sopraan van André Rieu heet Mirusia Louwerse (komt uit Australie)
Beyonce - Ave Maria - Free Mp3 Download - Get Listen And Download hier is het liedje van Beyonce te downloaden
Hoi Chantalleke, Allereerst gecondoleerd. Regelt het uitvaartcentrum de muziek niet? Gisteren heb ik mijn vader helaas moeten cremeren, maar de muziek die wij hadden, hadden zij gewoon in de collectie...! Succes
Kan je verder niet aan muziek helpen. En idd word dat niet geregeld? Wilde alleen Chantalleke en Fem zeggen: Gecondoleert en sterkte.
Gelukkig betreft het niet in iemand in mijn directe omgeving. Deze liedjes zaten helaas niet in het assortiment, vandaar dat men bij ons kwam... Toch bedankt voor jullie lieve reacties. De vrouw waar het om gaat wordt vandaag gecremeerd. Ik heb het andere liedje op het laatste nippertje gevonden. Dus...deze mag gesloten worden.