Hoi meiden, ik ben op zoek naar een laag stoeltje/krukje. Onze dochter vindt het heel leuk om zelf ergens op te zitten, zoals op een stoel of kruk. Ze is nog te klein om op een kinderstoeltje te gaan zitten..... Nu heb ik al overal gekeken op sites maar ik zie niks.... op het kdv hebben ze wel hele leuke lage stoeltjes die je later als opstapje kunt gebruiken. Leidster wist niet hoe ze eraan kwamen en stond geen merk op.... Heeft iemand misschien een idee? ik kom niet verder dan morgen een stoeltje op de koninginnemarkt scoren en de pootjes een stuk inkorten.....
Hmm dit heb ik ook een tijdje gehad. Mijn moeder heeft een laag bankje in de kamer dus daar heeft mijn zoon een tijd opgezeten. Nu zit hij op een houten schoolstoeltje inm. en een opstapje kan ook prima hoor, zijn verkrijgbaar bij ikea o.a. en zijn niet te hoog. O ja er zijn ook stoffen stoeltjes verkrijgbaar (oa. van woezel en pip en prenatal) en die zijn echt mooi laag! Ik wou toen ook zo 1 halen maar al snel zat mijn zoon op het houten schoolstoeltje
hier een woezel en pip stoeltje, echt ideaal wat je ook kan doen idd morgen even oude houten kinderstoel scoren en dan de poten korter zagen