heb gisteravond het aan me schoonouders verteld met het gedichtje in een lijstje, ze waren erg enthousiast. Straks vertellen we het aan mijn ouders, ik ben enorm zenuwachtig en benieuwd wat ze zullen zeggen.
Wij hebben het gister ook verteld aan mijn familie (tante en nichten/neven) door middel van een gedichtje en kadootje tijdens Sinterklaas. Was een leuk en emotioneel moment!
Lief dat jullie aan me gedacht hebben. We hebben het zaterdag aan mijn ouders 'verteld'met de treintjes en zondag bij schoonouders. Ze keken echt allebei van huh? Mijn moeder durfde het niet meteen te zeggen want vond het dan zo lullig als het niet zo was en bij schoonouders en broer en zus duurde het echt een paar minuten. Ze pakten de letters, o, p, a wat zou dat zijn en toen las iemand opa en toen gingen ze helemaal uit hun dak. het grappige is dat mijn zusje het al doorhad. Al voor ik het cadeautje had gegeven, die had me vorige week gezien, niets gezegd en ik zag aan haar dat ze het wist, heel apart. Ook was ze niet verrast toen ik vertelde dat we gingen trouwen, dat 'wist' ze ook. Het was dus een echt succes. De treintjes staan nu bij mijn ouders op de nachtkastjes. Toen ik wegging riep mijn vader me terug. En vroeg hij: Doe je wel voorzichtig met mijn kleinkind? Lief he?
Ahhhhhh!!! Kei lief! Ik vond net dit. Kun je instellen op wanneer je uitgerekend bent en dan geven. Laat ze zelf maar bedenken waar het naartoe aftelt
Ik vond het ook echt heel erg lief. Ik had je link net gezien in het december forum. Vind het ook een erg leuk idee.
Hey dames ben nu acht weken zwanger en wil het met kerst aan de familie vertellen en nu wil ik graag weten waar je slabbetjes speentjes enzo kunt kopen met bv iets van oma of tante erop want zou niet weten waar ik dat zou kunnen kopen, alvast bedankt!
Jolanda: Volgens mij kun je ze gewoon bij prenatal kopen, en anders online al is dat denk ik een beetje krap ivm kerst maar je kunt altijd contact opnemern. Een voorbeeld van een online shop: http://www.babytopshop.nl/N_frame.html? ... t_431.html succes
Ik heb grote glazen kerstballen gehaald (doorzichtige) en die gevuld met roze en blauwe muisjes. Daarbij heb ik op een zwart labeltje/papiertje "oma" en "opa" geschreven met een zilverpen en die in de bal gedaan. Deze kunnen ze dan in de Kerstboom hangen. Wij vertellen het dus ook met Kerst. Vaders, moeders, broers en zussen krijgen zo'n bal met muisjes en de teksten "oom" en "tante" natuurlijk! Voor iedereen de eerste keer in beide gezinnen
Wij gaan het op 1 januari a.s. aan beide ouders vertellen.. Eerst wilden we het met kerst doen (dan komt iedereen bij ons) maar we hebben toch besloten om het met nieuwjaar te doen. Dan zit ik ook dichterbij de '12 weken'. Het is niet erg origineel maar ik heb voor beide ouders een kaart gekocht met daarop een babyhandje. Hier plak ik een kopie van de echo in en zet daar de uitgerekende datum onder. Dit kaartje doe ik bij een doosje met bonbons met blauwe en roze muisjes. Voor beide ooms moet ik nog wat bedenken...
wij vertellen het mijn schoonouders a.s donderdag met kerst. Geven een lijstje met daarin gedichtje. ben benieuwd naar de reactie! Mijn ouders zijn helaas op vakantie en komen pas begin januari terug dus zodra ze terug zijn vertellen we het. Ik hoorde alleen net dat ook Ɣndere familie erbij is die avond.. dus ik moet wat verzinnen. wil het eerst mijn ouders apart vertellen..
hallo ik gaf bij mijn zwangerschap van jurre aan de grootouders een beer met een kaartje erbij,op het kaartje stond: willen jullie zo lief zijn mijn beertje bij te verzorgen tot april....(weet niet echt de tekst meer maar die was wel zoiets) tranen gegarandeerd haha en voor mijn tweede zwangerschap nu heb ik een tshirt besteld met op stoer;ik word grote broer (wss wel meer mensen die dit deden hihi)
Bij onze zoon hebben we gewacht tot we een echo hadden en die hadden we ingelijst en met moederdag aan de oma's gegeven. Nu met deze zwangerschap heb ik een shirtje laten maken met de test 'Ik ben stoer, ben de Grote Broer' en die krijgt mijn zoon onder zijn overhemd aan. En op een gegeven moment als iedereeen er is mag het overhemd uit! HIHI