Hallo allemaal Ik heb nu 2dochters L.i.z en F.e.m.m Nu krijgen we waarschijnlijk weer een meisje, maar nu de naam. Wat vinden jullie er leuk bij Te.ss I.sa No.va Za.ra Ke.e Ja.de Ni.ne Ja.nne Na.nne Andere suggesties zijn welkom.
Vind ook Isa het leukst bij de andere namen klinken. (erg leuke namen trouwens!) Je weet wel vroeg het geslacht van jullie kleintje....
Bedankt voor de reacties. Ik weet het geslacht nog niet zeker hoor maar jongensnaam is allang duidelijk vandaar. Verder d puntjes staan er tussen zodat een zoekprogramma het niet kan vinden.
Tess Isa en Jade ook mooi. Of: Nieke Bo Saar Isis Ief, Ieve Jente Tara Indy Suze Roos, Rosa Ninte / Ninthe Mara, Mare, Maren Robin Imme, Imma Tessel Cató, Caró Jara Mirre Daniek Noa Iva Pip Skye Ilvy Vieve, Vief Rhodé Ize Milou Anniek Mia Quinn(e), Quincy Noor, Nore, Nora Veró Kaat Jula Eef, Evy
Ik vind ze allemaal leuk behalve Kee. Dat doet met denken aan ' dikke tante Kee' uit het liedje 'In de maneschijn' wat veel op de kleuterschool wordt gezongen