Ik vroeg me af of er meiden zijn die internetten en bellen via tele 2. Je ziet op tv telkens die aanbieding voorbij komen en wij hebben op dit moment geen vaste telefoonlijn meer. En ik denk dat t met strax de bvalling in het voor.itzicht toch wel handig is. D.s ik dacht mss is dit wel een optie voor ons. Maar weet niet of het goed werkt. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt, groetjes Simone
De diensten op zich zijn goed, maar over de klantenservice kan ik een heel boek schrijven Ik heb er zelf gewerkt, dus ik weet waar ik ongeveer op moet letten. Houdt goed je facturen in de gaten Hier wil af en toe nog wel eens een foutje inzitten. En ook met de levering van het modem kan je soms wachten tot je een ons weegt. Vaak zijn aanvragen niet goed geregistreerd waardoor je er soms wel 2 a 3 keer achteraan kunt bellen. MAAAAARRR... als je dan eenmaal je modem hebt.... kan je lekker internetten
Geen persoonlijke ervaring op het gebied van zelf hebben... met ouders hebben dat pakket. En moet zeggen dat asl ik ze aan de lijn heb de lijn slecht is....maar hoor ook mensen die dat niet hebben...
We gaan over 3 weken verhuizen en hebben alvast Tele2 afgesloten voor in het nieuwe huis. We krijgen er nu een gratis laptop bij. Ben benieuwd of wij er tevreden over zullen zijn. Maar je hebt in elk geval geen KPN meer nodig, dus dat scheelt al weer wat in de kosten.
Mijn ouders hebben tele 2 en hebben veel factuur problemen. Soms staan er gesprekken op naar plaatsen waar ze nog nooit van hebben gehoord. Zij zijn er niet blij mee en gaan het opzeggen als ze iets anders hebben gevonden
Wat Fleur zegt, heb ik zelf ook regelmatig gehad toen ik nog via Tele2 belde. En, Saartje, ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar die laptop-actie gaat om een verbinding van 10Mb en dat is érg traag voor zoveel geld.
wij hebben toevallig net het abbo afgesloten van tele 2,en die 10 mb halen we nog niet eens! , terwijl ze 10 mb garanderen heb nu al spijt...
Ik heb heel veel problemen gehad met Tele2. Er werden dingen gefactureerd waar ik helemaal niet op geabonneerd was, er werden facturen gestuurd voor een mobiele telefoon die niet van mij was. Ook werkte het internet keer op keer niet. Ik heb incassobureaus achter me aan gehad omdat ik weigerde de kosten die ten onrechte gefactureerd waren te betalen. Dit had ik verschillende keren bij de Klantenservice aangegeven, maar er werd nooit naar geluisterd. Keer op keer moest je tijden in de wacht voor 10 cent per minuut. En als ze beloofden terug te bellen, deden ze dat nooit, waardoor ik opnieuw voor 10 cent per minuut in de wacht moest. Zelfs aangetekende brieven werden niet gelezen, ik had bewijsjes dat ik ze gestuurd had, maar er werd domweg gezegd dat ze kwijt waren. Ik heb meer dan twee jaar ellende gehad voordat ik, door middel van mijn rechtsbijstandsverzekering, af was van tele 2. Ik kan je dus maar 1 tip geven: NOOIT AAN BEGINNEN. Soms is goedkoop duurkoop.
Hier ook jaren tele-2 gehad en wij vonden het een ramp, nu weer terug bij KPN en geen klagen. Vorig jaar toch maar mobie gaan bellen via tele-2 (nog een keer proberen) en het is weer krent! Zeer slechte verbindingen of helemaal geen! Het was die actie van vorig jaar en meerdere vrienden hebben hm ook en allemaal ellende. Voor ons NOOIT meer Tele 2.
Wij hebben ook Tele2 telefoon en internet. Wij zijn juist zeer tevreden over tele2! Ook over de klantenservice. Wij hadden in het begin problemen met de modum, die veel steeds uit midden in een telefoongesprek. Zeer vervelend! Tele2 gebeld en die hebben toen eerst de modum gereset, problemen bleven. Toen is er een monteur langsgekomen om te kijken of het aan de aansluiting lag. Hierbij kwam wel dat als we het verkeerd hadden aangesloten de kosten à 80 voor onze rekeiong zouden zijn. Nou de monteur die kwam, heeft een kabeltje vervangen, en geen problemen meer. Eigenlijk moesten we dus die 80 betalen, maar hij heeft gewoon opgeschreven dat het preventief nodig was, om te kijken of het zo verholpen was. Ook kregen we zonder dat we erom vroegen 30 terug omdat we dus meerdere keren zonder diensten hadden gezeten. Vervolgens zijn we nog 3 keer gebeld om te vragen of alles naar wens was, dus hier geen klagen over Tele2! Groetjes Inge
Wij hebben internet + bellen van Tele2 met de laptop erbij, geen problemen met storingen enz. en de verbinding is ook gewoon snel bij ons! Alleen zoals hier eerder vernoemd...klantenservice is matig, ze helpen je wel maar zijn niet echt snel.. Ik ken een stel die van een andere provider bellen+internet hebben en die liggen geregeld in storing. Ik heb de afgelopen maand heellll wat belminuten verbeld om de zwangerschap aan te kondigen, hoofdzakelijk naar 06-nrs en wij waren 15 euries kwijt aan het bellen..!
Wij hebben hier ook tele2 internet en telefoon en mag zeker niet klagen. Het enige probleem wat ik nu heb is dat ik overgestapt ben naar tele2 mobiel met nummer behoud en mijn hi abbonement doet het vanaf morgen niet meer maar heb nog niet van tele2 het simkaartje en telefoon binnen maar als het goed is is die binnen een week binnen en als dat niet zo is dan heb ik wel wat te klagen over tele2
Hier ook geen klagen hoor. Een keer wel dat de telefoon niet werkte, toen duurde hetwerl erg lang voor de monteur langs kon komen.