Heb jij een ´liedje´ samen met je partner? Eigenlijk hadden wij die tot op heden dus nog niet, maar we hebben onze 'weddingsong' gebombardeerd tot ons nummer. A thousand years van Christina perri. Welk liedje is speciaal voor jouw partner en jou?
oceanlab-sky falls down - YouTube Heel, heel bijzonder voor ons dit nummer. Gaat alweer zoeen 9 jaar terug.
Vybz Kartel - Summertime [Official Video] - YouTube deze, romantisch he oh en het nummer wat aan stond toen ik mijn vriend voor het eerst zag: Bow Wow - Pole In My Basement - YouTube nóg romantischer haha
paul de leeuw en simone kleinsma alleen jij en Peter koelewijn- de sprong in het duister en de vleugels van mijn vlucht van paul de leeuw.. zijn 3 nummers die voor ons speciaal zijn :d
Nee helaas! VL is niet zo'n muziekliefhebber en herinnert zich ook nooit teksten en wordt ook niet geraakt door muziek. Ik ben daarentegen snel afgeleid/geraakt door muziek, dus dat heft elkaar mooi op. Een nummer hebben we samen niet, volgens mij!
'Ons 'liedje is THE TURTLES - SO HAPPY TOGETHER!! - YouTube Leuke anekdote: op de radio (3 fm?)kon je met zo'n spel bellen naar de show en dan het liedje van jullie samen vertellen/aanvragen. Man kwam dus in de uitzending en ze wilden mij ook bellen. Afijn, ik nam niet op want ik zat in vergadering. Man dacht dus slim te zijn en noemde mijn mobiele nummer van het werk. OVER DE RADIO! Toen ik uit de vergadering kwam kreeg ik zowat een hartverzakking, 123 gemiste oproepen, 34 voicemails en 50 smsjes. Ben nog weken erna gebeld door onbekende nummers.
Head over heels van alain clark, een nummer wat we ook gebruikt hebben bij ons trouwen. Verder is er een nummer van lionel richie en luciano pavarotti magic of love dit werd gedraaid bij de crematie van mijn vader en inmiddels is dit ook een nummer wat een hele speciale betekenis heeft binnen ons gezin.
Oh we hebben een hele waslijst! Waaronder Boudewijn de Groot met Avond! De rest is komt eigenlijk allemaal van metalbands !
hier geen liedje van ons. Maar het nummer waarop we getrouwd zijn is nu wel ons liedje: Metallica- Nothing Else Matters en het nummer van onze openingsdans: Barry White: you're my first, my last, my everything. als ik deze liedjes hoor krijg ik gelijk weer kriebels in mijn buik.
"Dat komt door jou" en "Ik wil met je lachen" van Guus Meeuwis Allebei ook uiteraard op gedanst bij ons huwelijk. "Dat komt door jou" is ook gedraaid bij het tekenen in het gemeentehuis.
One van metallica Werd gedraaid onder onze eerste kus, heel romantisch, maar bijna 14 jaar later nog steeds kriebels in m'n buik als ik hem zie♡