ideetjes iets voor jezelf doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkelies10, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    justme1974 daar moet ik denk ik idd nog eve naar kijken,of ik rust voor mezelf wil of juist gezellig met anderen.
    ik denk dat ik me even ga inlezen in yoga en dat soort dingen

hier in mijn ongeving zijn er bijna geen curcussen of workshops om te volgen dat ik wel jammer...

de sauna lijkt me aan de ene kant ook wel lekker maar ik ben er nog nooit geweest omdat mijn man er niet heen wilt(durft):)

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou ik ben even aant zoeken geweest,
    maar hier in de buurt zijn er helemaal niet van die leuke curcussen (ik heb gezocht op taarten maken,koken,vigasie enzzz)
    het meeste is allemaal dat je zelf 10 mensen moet zoeken en daarmee een workshop van 1 avond moet doen.

dit is niet de bedoeling ik wil echt gewoon iedere week 1 avond iets doen..
    dus tja wat nu?

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik woon ook in noord holland :D en ben dol op sauna! en wil ook wel een keer een avond voor mezelf! hihi dus mocht je een sauna maatje zoeken...... misschien wonen we vlak bij elkaar?

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik woon in nieuw vennep:D jij??

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

oeh das wel ver van mij vandaan... ik woon in het gooi... ff kieken op routenet :D

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

40 minuutjes van elkaar vandaan......

in bleiswijk zit superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mooie sauna, das half uurtje voor jou, voor mij een uur... ga er wel es naartoe met een vriendin uit zoetermeer...... ben je echt nog nooit naar een sauna geweest? je weet niet wat jemist :D

7. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nee ben er echt nooit geweest;)
    misschien een idee'tje om eens af te spreken?:D

zullen we even op pb verder gaan of vind je het wel goed zo

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Koop een naaimachine ;)
    Ik naai me savonds suf (gewoon achter de machine he:D)
    heerlijk ontspannend en levert nog een hoop leuke jurkjes ed op ook;)

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @sab85: Ja, zou ik ook doen als ik een avond over had, maar ts wil juist de deur uit... Dus ik stelde ook al een naaicursus voor, haha...

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ik bak taarten... heb net ook een uur zitten freubelen aan een kleine taartje.. hele vijver gemaakt met eendjes erin

11. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha moest wel lachen om je opmerking
    hier zat ik gister idd aan te denken,misschien maar even die van me vader lenen en wat dingetjes gaan proberen..

weet je hoe het ook komt dat ik liever thuis niks wil knutselen en ondernemen enzz
    ik wil graag alles uitstallen zeg maar, net zoals me scrapbooken (deed ik ook)
    en dan wil ik niet iedere x als ik ff geknutseld heb alles weer in een doos doen en weerzetten enzz snappen jullie het?

ik woon namelijk in een appartement dus kamers over heb ik niet met 2 kids:D

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben ook niet vaak weg savond maar af en toe ga ik naar een tupperware patry of een make up party oid.
    een vriendin van mij houd die regelmatig en zo leer je ook weer andere mensen kennen.
    je kan natuurlijk zelf ook een party organiseren.
    je schopt je man het huis uit (of naar boven) en als de kids op bed liggen heb je een gezellige avond.
    klinkt misschien suf, maar is erg leuk vind ik.

liefs doris

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik zit bij een musicalkoor. Wij hebben 1 keer per week repetitieavond, je bent lekker aan het zingen en het is nog gezellig ook ;)

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ga 1x per week naar yoga (hatha yoga). De yogalessen die ik volg, zijn puur op ontspanning gericht. Je kunt daar bij wijze van zo in slaap vallen. Heerlijk gewoon, zo'n momentje voor jezelf. Eigenlijk zou je die yoga-oefeningen thuis ook even moeten doen, maar daar heb ik dan weer geen zin in....

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik doe 1 avond in de week zumba

16. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Mijn schoonzus heeft laatst hier in Leiden een cursus collage maken gevolgd. Deze werd gegeven door een kunstenares en ze leerde eens heel anderes te kijken naar plaatjes en structuren. Zo heeft ze twee heel mooie collages, bijna kunstwerken gemaakt. En de cursus duurde een aantal weken, daar waren alle materialen en kon ze lekker aan de slag. Dit was in het Haagweg 4 gebouw (ruimte met allerlei kunstenaars) in Leiden (niet zo heel ver van Nieuw Vennep). Er zijn daar geloof ik wel vaker soortgelijke cursusen.

Vaak kun je ook in je eigen gemeente bij Volkshuizen of buurthuizen bijv. cursusen boetseren volgen.

Ik hoop dat je snel iets kunt vinden!

17. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik doe 1 avond zumba en 1 avond bodyjam.
    is wel een sportschool, maar niet de saaie fitnessapparaten!
    het zijn groepslessen, en zo leer je ook weer andere mensen kennen!

Deel Deze Pagina