Goedemorgen dames, Mijn kleine meid wordt deze maand 2 jaar en er komen ook een stuk of 5 kindjes om dit mee te vieren. Nu kan ik mij van vroeger herinneren dat de kinderen altijd een zakje snoep mee kregen aan het einde van het feestje. Nu wilde ik ook zoiets doen, alleen wil ik niet te veel snoepgoed meegeven. Ik dacht zelf aan een onopgeblazen ballon, bellenblaas, doosje rozijntjes. Maar ik heb verder geen inspiratie! Weet iemand misschien ook waar ik leuke zakjes kan halen? Groetjes!
ik geef zelf geen snoep mee naar huis omdat dat hier altijd in de vuilnisbak eindigt. ik heb vorig jaar stoepkrijt meegegeven en dit jaar bellenblaas. ik heb zelf geen zakjes gebruikt maar je kunt ze kopen bij de action.
Zo hey, dit topic loopt echt storm Ik zal bij de action gaan kijken voor de zakjes, thanks. Verder iemand nog ideetjes?
Ik weet niet hoe oud de kindjes allemaal zijn. Maar eventueel een bellenblaas erin doen is ook leuk. Die zijn bij zeeman maar iets van 30 cent per stuk ofzo. Oh dat had je zelf ook al geopperd.. Haha.. Mijn zoon wordt binnenkort 6, en ik zag bij de zeeman hier, een pakketje met 6 mini bloknotes van Cars, die doe ik erin, met een potloof ofzo. En dan een doosje smarties erbij. Lijkt me wel voldoende. Die zakjes kun je ook bij Zeeman kopen. 99 cent voor 6 zakjes. Kost bijna geen drol..
ik had hier pas... een tasje met een zakje smoeltjes, 1 dropjojo een lineaal met van die sjabloontjes erin en een tol en dat was een stift ook. gehaald bij de action
Je hebt ook van die hele dikke stoepkrijten, maar dat vult zo'n zakje wel aardig op. Verder kun je denken aan een klein vormpje voor in de zandbak (Action heeft die vast ook wel).
De action en de zeeman zijn hier super voor. Inderdaad de zakjes kun je daar kopen en wat er in kan: bellenblaas stoepkrijt stiften potloden mini boekje waterpistooltje stickers fluitje (altijd leuk haha) ballon waterballonnen pakje drinken vingerpoppetje moet ik doorgaan lobbes heeft ook erg leuke dingen vind ik altijd en niet duur
Mijn zoon van 2 heeft dit pas getrakteerd op het kinderdagverblijf. Ik had zakjes met een plaatje van bumba en dit had ik er in gedaan: - bellenblaas - doosje rozijntjes - zakje goodies koekjes - knjipzakje fruit van goodies Allemaal gezond en voor een kind van 2 zat vond ik. Zakjes verkopen ze bij blokker, zeeman, albert heijn en zelf heb ik ze online besteld.
Wij doen er vaak een klein cadeautje in met wat snoepjes. Het leukste wat ik tot nu toe in een zakje vond was een klein zakje met wortelzaadjes zodat het kindje zelf worteltjes kon kweken.