Hallo allemaal, Weten jullie waar ik een Joolz babywagen voor de laagste prijs kan kopen? Als de prijsverschil niet enorm is dan wil ik ook nadenken over de Joolz Earth. Ik heb liever korting dan een gratis maxicosi en/of verzorgingstas. Het scheelt je dan toch weer 150 euro ongeveer afhankelijk van de maxicosi. Ook hebben we al een maxicosi thuis. Vind het ook vreemd dat Babydump er een maxicosi bij geeft die niet op de Joolz kan ook met de adapters die je er bij kan kopen. Dus het cadeau is overbodig tenzij je bijbetaalt en de andere maxicosi koopt. Verder heb ik geen behoefte aan de voetenzak maar wel wil ik graag de parasol, boodschappentas en bekerhouder. Wie kan me helpen? Groetjes
Bij Babypark is de Joolz Day nu 800,- dit omdat je er verder geen voetenzak of maxicosi bijkrijgt. Wel krijg je er een verzorgingstas bij.
Wij hebben de Joolz day bij babypark gekocht! Is idd nu 800,- Je krijgt er een verzorgingstas van Kidsriver bij twv 39,95. Wij hebben er geen parasol, bekerhouder of boodschappentas bij gekocht. Wel een voetenzak en adapters voor de maxicosi. Ik heb er alleen de Joolzverzorgingstas bij gebietst ipv de kidsrivertas We hebben de rest van de spullen ook bij babypark gekocht, dus ik was zo brutaal om dat te vragen..
Ik heb de Joolz Day bij baby-dump gekocht toen er actie was voor 800 euro incl maxi cosi en luiertas. Nouja ik heb zelf een duurdere luiertas uitgekozen en een cabriofix ipv die andere. (betaalde toen trouwens maar 25 euro bij voor andere maxicosi) En heb de adapters erbij gekocht. In totaal alles voor 870 euro. Maar goed dit was in actie periode. Overigens lijkt me niet dat je ipv een verzorgingstas of maxicosi iets van Joolz kan kiezen. Want het is meer dat je dan van dus kidsriver of little company (bij babydump) een tas mag uitzoeken voor een bepaald bedrag. Dat staat dus los van de joolz of welke kinderwagen dan ook.
Wij hebben hem hem hier gekocht; Van Asten Babysupershop - Magazijn Leegverkoop - Powered By Publitas.com Nu 699,99
Wij hebben de Joolz Day Earth gekocht bij de babydump. Adapters kregen we er gratis bij en ik heb ipv de maxicosi die er niet op past een kadobon van 100,00 gekozen zodat we daarvan iets anders kunnen uitzoeken. Ik kan de Maxi Cosi Cabrio Fix van mijn beste vriendin lenen dus vond dit een goeie deal zo. Alles bij elkaar (wagen, tas, bekerhouder, bon en adapters) waren 1050,00.
De Joolz voor 699,00 is dan wel in beperkte kleuren te koop. Helaas trekt zwart te veel hitte aan en zie je er alles op. Heb graag de zilver of zandkleuren. Maar goed ga ook verder kijken.
Wij hebben de Joolz day earth bij de babydump gekocht. De maxicosi (cabrio fix) past gewoon op het onderstel met de adapters. Deze kregen wij er gratis bij, zo ook de bekerhouder en de tas. De voetenzak kregen we voor de helft. We hebben 'm begin januari gekocht voor 1000,-. Korting bedingen is mijn man heel erg goed in en de kinderwagen was niet het enige wat we kochten.
Wij hebben de zwarte en de binnenkant is gewoon wit dus zeker niet warm en je ziet er juist weinig op. Lijkt mij juist dat je op lichte kleuren alles ziet. Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk
Bij de babymax is ie nu 900 euro, maar dan krijg je er een voetenzak bij en 140 euro gratis besteding, vrije keuze waaraan. Volgens mij is dat nog net iets goedkoper en handiger dan bij de Babydump, zeker als je al een maxicosi hebt. Wij hebben onze kinderwagen daar ook gekocht. Moet wel zeggen dat de levering vrij lang duurde (ruim 2 maanden), maar dat is bij meer winkels. Als je nog een paar maanden hebt voor de baby komt is dat geen probleem.
Ik vind zwart geen lelijke kleur maar voor een babywagen heb ik liever geen donkere kleuren. Het liefst ga ik voor een roze of gele babywagen maar die limited editions zijn of al voorbij of nu alleen van Stokke. Hangt ook een beetje van de vlek af natuurlijk maar dacht dat donkere kleuren altijd vlekken of stof laten zien. Maar je hebt gelijk een lichte kleur wagen kan net zo goed vies worden.
Ben er inmiddels wel bijna zeker van dat de duurdere Joolz kinderwagens eigenlijk op het bedrag van een Joolz Day uitkomen. Joolz Day Limited Tokyo Zwart/Zwart Frame + Gratis Accessoires Pakket | Joolz Day Limited + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump De Tokyo Limited Edition wordt geleverd met parasol + Furoshiki dekentje + voetenzak + reistas Joolz Tokyo + boodschappentas XL + adapters maxi + bekerhouder voor de prijs van 1200 euro. Met nog eens een maxi cosi en reistas cadeau twv 140 euro. Een Joolz Day kost 800 euro maar zonder de voetenzak E100 + parasol E40 + reistas Joolz E80 + boodschappentas XL E35 + bekerhouder E15 + adapters E35 = 300 euro ongeveer dus samen 1100 euro. Dus eigenlijk kunnen we ook voor de Joolz Earth zeggen dat het verschil maar 50-100 of zelfs 0 is. Denk dus dat je maar beter moet gaan voor de versie die je echt mooi vind!
Hebben wij idd ook gedaan. Wij hebben de Turtle Green kleur genomen omdat we ook geen zwart wilden vanwege de warmte in augustus (hopelijk haha) en deze kleur voor zowel een jongetje als een meisje kan. We hopen namelijk meerdere kindjes te krijgen.
Zou een zwarte kinderwagen echt de warmte obserberen dus aantrekken? Waar wij leven is het 8-10 maanden snikheet dus wel goed om over na te denken. Weet wel dat er veel meer witte auto s rondrijden omdat het minder warmte zou aantrekken en de stof minder goed te zien. Zwarte auto s kun je net zo vaak wassen maar een dag later denk je die moet weer nodig naar de carwash. De Tokyo is natuurlijk ook een mooie wagen. Eigenlijk alle Joolz
Wij hebben de elephant grey gekozen, ik vond de donkerbruine ook erg mooi maar alle stofjes e.d. zag je daar al op in de winkel en daar ga ik me aan irriteren. Qua warmte weet ik het niet maar je zet de kinderwagen toch niet in de felle zon dus daar zou ik het niet om laten. Daar kun je je kindje op kleden. Persoonlijk vind ik zwart voor baby wat hard....
Wij wilden de verzorgingstas ook niet, mochten daar gewoon iets anders voor uitkiezen bij Baby-Dump. Ook gewoon Joolz producten.
Wij hebben de joolz day elephant grey van babydump en kregen er toen een maxicosi bij die er wel gewoon op past, zonder adapters?? Maar dat is 1.5 jaar geleden... Ik zou trouwens wel de voetenzak erbij doen, kost wel wat, maar is echt een goede en mooie!