Binnenkort wordt ons meisje 2 jaar. Nu ben ik opzoek naar een leuke gezonde traktatie. Wat hebben jullie gemaakt en hebben jullie mss een foto erbij Mijn ideeen raken een beetje op
Vriendin van me had op een manderijntje oogjes getekend en met oranje papier vinnen gemaakt en zo nemo's getracteerd. Gezonde tractatie is bv, halve appel met 4 blokjes kaas eronder en een druifje oid als hoofdje en zo heb je een schildpad. Mijn dochter is vandaag 2 geworden en wij gaan donderdag voor de minder gezonde cupcake-jes, waarvan we koekiemonsters gaan maken, dus blauwe glazuur, oogjes en mini stroopwafeltje in het mondje. Misschien gewoon ff googlen, ik geloof vast dat er op internet genoeg over te vinden is
Mijn zoontje heeft toen die 1 werd het volgende getrakteerd: Ontbijtkoek en dan de plakjes uitsteken met van die koekuitstekers. Dus dan heb je allerlei figuurtjes. Mijn dochter ooit: Soepstengels en aan t uiteinde een zakdoek met daarin een mandarijn. Ik vind het nl soms zo overdreven wat er getrakteerd wordt! Zeker op t kdv....
ik had mini krentebolletjes ingepakt in rode (transparante) folie...daar met zwarte stift stippen en een kopje op getekent en oogjes erop geplakt en tada lieveheersbeestjes !
je kunt ook iets non-food doen, een uitdeelboekje bijvoorbeeld. Of potloodjes etc. Er is echt veel op dat gebied.
Helaas geen foto. Maar ik had een doos omgedraaid en die bekleed met licht blauw papier. De doos verder beplakt met visjes en zeewier. Gaten in de doos gemaakt en daar soepstengels in gestoken. Aan de soepstengels had ik een dropveter gedaan met daaraan een snoep haai/dolfijn. Kinderen vonden het erg leuk. Kijk anders eens op deze site. Staan hele leuke dingen tussen. PartyKids, leuke traktaties en tips voor kinderfeestjes
Mijn dochter is eind volgende week jarig, en ik heb uitdeelzakjes van princessen met een Kapitein Koekreep en een jojo erin. Vorig jaar een enorme klus gehad om de Dora rugzakjes te maken, geloof me, dat doe ik echt niet meer.
die lieveheersbeestje zijn echt leuk zeg!!! Ik had giraffen. Een wc rolletje beplakt met geel papier, dan bruine vlekken erop en met een muizetrappetje een hoofdje eraan. Daarin had ik een ontbijtkoekje en een doosje rozijntjes. Bekijk bijlage 120617
Mijn dochter is volgende week jarig en ik doe mini-cupcakes leuk versierd met daarin een vlaggetje met hello kitty en "hoera Demi 3 jaar" erop.
Wij hebben appels gedaan met kerstboomhangers..Maar in plaats daarvan kan je ook een gezellig spekje doen op een prikker met daarnaast een vlaggetje...lekker simpel, maar leuk!! http://94.100.114.112/1182450001-1182500000/1182473801-1182473900/1182473839_5_l3jT.jpeg
Er zitten leuke ideeën tussen, die moet ik onthouden. Toen mijn dochter 3 jaar werd heb ik van die knijpfruitzakjes gekocht, speeltje erbij van de hema en in folie gedaan, ballon opgeblazen en die aan het zakje gehangen met een fotootje erbij.
Toen mijn zoontje 3 werd heb ik bij de zeeman kleine potjes klei gekocht een bij de hema uitsteekfiguurtjes en deze heb ik met kadopapier ingepakt en een een zakje van folie omheen gedaan met confetti erin (leuk voor de ouders, hahahahahahaha) en er een zakje met beertje aangehangen, al hoeft dit niet,....maar ze zitten altijd in de kring en eten hun fruit, net ff iets extra's. Oja,....6 bekertjes klei voor maar 1,69, dus nog een "koopje" ook nog.
ik had een mandje, daarin een blok steekschuim. daar op een nep grasmatje. Sateprikkers met een worstje in de vorm van een tulpje (rond plak leverworst en dan 2 driehoekjes eruit gesneden en tada een tulp!) en op de andere stokjes uit een blok kaas met een koekvormpje ook een bloempje uitgestoken. aan de prikkers van papier een blaadje gemaakt met hiep hiep hoera Jill 2 jaar. en deze dan in het grasmatje geprikt. en klaar is je bloemenveldje! ze vonden het prachtig (en lekker....)
Ik maak nooit wat, bij ons kdv lijkt het wel een wedstrijd tussen die moeders, pffff. Ik had dit jaar van die kleine belleblaasjes met een smiley erop, en vorig jaar houten horloges met een doosje rozijnen erop geplakt. Leuk papiertje erom en klaar. En niet zo duur, 15 euro voor 20 van die dingen.