welke telefoon?

Discussion in 'De lounge' started by Ennas86, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    jeej.. ik mag mn abbonement verlengen, en ik ben zooo toe aan nieuwe telefoon. Maar welke?
    Blackberry? Iphone? HTC?

Welke hebben jullie en bevalt ie?

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    iphone! Absoluut een dikke vette aanrader. Ik doe er alles mee :)

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Van hetzelfde! ;)

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Whaha, ehm eentje waar je mee kunt bellen, sms-en. foto's maken.... Tja dan zou ik al tevreden zijn ;):p

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik zou even wachten op de samsung galaxy III, die komt volgens mij in het eerste kwartaal uit. Ik heb nu de de eerste galaxy en het is een hele fijn telefoon.

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ok, het probleem is alleen dat m'n telefoon vanmorgen is overleden :( en iphone abbonementen vind ik eigenlijk iets aan te dur kant

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    iemand ervaring met de htc sensation?

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Dan zou ik voor de galaxy II gaan :) Die krijgt dit jaar ook een update naar android 4. Ik vind de nieuwe nokia windows phone ook wel leuk, maar ken windows als telefoonplatform niet zo goed.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb de Samsung Galaxy 1 en vind het echt een super ding! Een van de weinige telefoons die bij mij nu al een half jaar mee gaat zonder problemen!

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb de samsung galaxy ace, uitgeklede versie van de gewone galaxy geloof ik. Zit naar mijn idee weinig verschil in, maar was een stuk goedkoper om los te kopen, toen mijn nokia overleed.

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben erg tevreden met de HTC sensation
    Mn vriend heeft de galaxy 2, beide hebben hetzelfde besturingssysteem maar ik vind de Galxy erg "zwak"
    heel erg licht in gewicht, gewoon minder prettig werken
    het touchscreen gaat ook niet zo soepel als bij de HTC

12. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ah, iemand met een sensation:) ik vind die wel mooi, heb en ken alleen geen ervaringen met een htc

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Samsung galaxy s 2, super telefoon!!

14. Locusta

Locusta Niet meer actief

#14 Locusta, Jan 2, 2012
    Last edited by a moderator: Jan 2, 2012
    Yep! Super ding en echt een aanrader :D
    /edit: met name de behuizing vind ik een stúk beter dan, bijvoorbeeld, de SGS2, omdat die van de Sensation gehard is. Een SGS2 voelt (en is) heel erg plastic fantastic aan. Niet solide, zeg maar. Voor een brokkenpiloot als ik ben, is een goede en degelijke behuizing een must. Daarnaast vind ik de Sense-interface vele malen gebruiksvriendelijker (en mooier!) dan de Touchwiz van de SGS2. Ik vergelijk nu steeds de SGS2 met de Sensation omdat die qua specs het meest met elkaar overeen komen :) Het zijn immers ook allebei high-end toestellen.

Er zijn trouwens wel veeeeel meer van dit soort topics en misschien kun je daar ook nog wel goede tips in vinden :) Met de search vind je ze vast wel.

15. Locusta

Locusta Niet meer actief

Da's geen argument, want dat krijgt de Sensation ook ;) In feite krijgen álle toestellen die in eerste instantie uitgebracht zijn met Gingerbread de update :)

16. tijjani85

tijjani85 Actief lid

Nov 22, 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    ik heb jaren (tot voor kort) in de mobiele sector gewerkt.
    Kan je dan aanraden om voor de iphone te gaan.
    De blackberry heeft een eigen besturings systeem en dan kan nog wel eens tegenwerken. Zoals onlangs al de blackberry storingen.

Ik ken mensen die echt wel tevreden zijn met een HTC maar als ik over het algemeen genomen het bekijk kwamen daar de meeste klachten vanaf. Een HTC is en blijft een mini computer.
    Dan zou je idd beter voor een samsung kunnen gaan.
    De nieuwe samsung galaxy tab schijnt ook helemaal geweldig te zijn.

Ik zou eigenlijk aanraden, loop een telefoonzaak binnen en kijk naar alle toestellen die ze hebben liggen. Hou ze vast en bepaal dan.

17. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Oh ik ben het zo ontzettend eens met jou!!! Vooral het sense gebruik!!! Bij samsung heb je voor je pc ook nog eens samsung kies nodig... en dat programma werkt absoluut niet vlekkeloos. Heb vaak genoeg mensen in de winkel staan met een probleem met Kies!

Je zou ook eens naar de sensation XE of XL kunnen kijken! Zijn 2 nieuwere varianten van de sensation!

18. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Hoe wil je een samsung noemen dan? Tegenwoordig zijn het allemaal mini computers hoor hahaha en sinds HTC over is gegaan op android zijn bijna alle klachten weg.... Samsungs zie ik net zo veel! Alleen is de reparatie tijd bij HTC dik 2 weken korter!!!
    Samsung galaxy tab is een tablet dus kun je niet mee bellen maar denk dat je de galaxy nexus bedoeld hahaha

19. tijjani85

tijjani85 Actief lid

Nov 22, 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    sorry bedoelde de samsung galaxy note ;).

En jah alle telefoons kan je zien tegenwoordig als een computer. Toch zit er wel een verschil in.
    HTC is echt een mini pc, in vergelijking met een bv samsung dat is echt nog een mobiel met pc functie's. Zit een groot verschil in.

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Ik had de htc desire, was hier heel tevreden over ook android werkte super. Helaas is mijn telefoon twee weken terug gestolen en heb ik een nieuwe moeten kopen, ik heb nu de iPhone 4s en ik moet zeggen ben er heel tevreden over, de enige reden dat ik toen koos voor de iPhone was het gemak van het koppelen met mijn iPad. Maar nu ervaar ik veel meer voordelen.

Share This Page