na het weekend weer naar dokter of toch even aan kijken??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door paars, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    deze week had ik nog een topic geopend over dat mijn zoontje 2 x binnen 2 weken een doorgebroken oortje had.

we zijn bij de ha geweest die dinsdags en dr zat zoveel rotzooi in dat het niet goed te zien was maar zover ze kon zien leek het wel goed.
    paar weken aan kijken en dan weer komen om het even te checken wanneer alles schoon is daarbinnen.

gebruik deze week neusspray op advies van de ha omdat dit de druk bij de oortjes weghaalt.
    maar nu merk ik toch dat hij veel aan zijn oren zit. hij zit er constant in met zijn vingers en toen ik hem net op bed bracht riep hij ook een aantal keren auw.
    koorts heeft hij niet zat vanavond tegen de 38 dus wel iets hoger dan normaal.

Wat zouden jullie doen.
    dit aan kijken en over 2 a 3 weken naar de ha of toch weer gaan omdat hij er wel pijn aan lijkt te hebben??
    het is bij hem ook niet goed te pijlen omdat hij een hele hoge pijngrens heeft.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij twijfel zou ik gaan. Even voor de zekerheid.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou zeker gaan, oorpijn doet zo enorm veel pijn. Ik zou echt willen weten of mijn kindje pijn heeft.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Als hij een hoge pijngrens heeft en toch auw zegt, dan zal hij er echt wel last van hebben. Ik zou het even laten nakijken.

5. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hij was lekker vrolijk vandaag maar toch drukt hij redelijk vaak zijn handje tegen zijn oortje. voorheen deed hij dit nooit dus lijkt mij dat er toch iets zeer moet doen???
    straks voor het slapen gaan ga ik nog even tempen en nog eens neusspray gebruiken. morgen is dat dan een week dat ik het gebruik.
    morgen dan toch maar even de ha bellen vind het niet normaal eigenlijk dat hij er nog last van heeft.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@paars: ik mocht de neusspray ook maar een week gebruiken.. als ze dan nog last had moest ik terugkomen.
    dus wellicht gewoon even gaan.

zeker bij een hele hoge pijngrens is het misschien pijnlijker dan het lijkt.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou het ook even laten checken.

Mijn huisarts zei dat als een oorontsteking langer blijft hangen, het vaker een bacteriele infectie is. En dan kunnen ze wel antibitiotica geven. Een beginnende ontsteking is meestal van een virus en daar doet AB niks aan.Wij kregen het na een week koorts mee.

Deel Deze Pagina