wij hebben net een huis gekocht en gaan na het weekend beginnen met schoonmaken, we moeten de keuken en badkamer goed schoonmaken maar er zijn zoveeeel verschillende schoonmaakmiddelen. welke gebruiken jullie om je keuken (gasfornuis, Oven) helemaal schoon te krijgen, en is het ook zo dat de duurdere merken meestal beter zijn? hoop wat tips van jullie te krijgen.. xxxx
Ik zweer bij Cillit Bang! Deze heb je voor badkamer/douche, en keuken en alles wat daar bij komt kijken. Overigens doe ik ook vrij lang met een flacon. Succes met schoonmaken
wij zijn ook net verhuisd. normal gebruik ik de standaard dingen van de action, maar dit huis was echt te vies voor woorden. wij hebben direct cilit bang, blue wonder (de roze en de blauwe), cif schuurmiddel eh HG vloerenreiniger opgehaald. moet wel zeggen: er zit echt een verschil in! niet alleen in prijs, maar ook in schoonmaak gemakt hoor, daar kunnen de producten van de action echt niet tegen op!
oke bedankt voor jullie antwoorden.. wij Hadden zelf ook gedacht een hg en cillit bang dus van t weekend maar ff wat spulletjes daarvan halen en dan maar beginnen met de grote schoonmaak..
Ik doe echt alles met Dasy! (de gele dan) Oven, vloer, keuken, badkamer, vlekken in kleren, toilet, tuinbeubels, vieze schoenen, roest, smeer, moem maar op. Goed en goedkoop! Groetjes, Mirelle.
Pas je wel op met de spullen van de HG? Deze mag je niet allemaal gebruiken als je zwanger bent. En anders heel goed ventileren hoor!
is dat zo? ik wist niet dat je ook moest oppassen met schoonmaakmiddelen. ik zal het inderdaad even goed nakijken en erop letten.. bedankt voor de tip!
Alklanet, doe je heel lang mee, ik verdun het met water en dan in zo'n plantenspuit, hardstikke handig!
Muscle Lemon Cuisine en Cillit Bang. De eerste gebruik ik in de keuken tegen nare luchttjes en is super ontvettend en de Cillit is voor sanitair en dergelijke. Dettol is ook erg aan te raden, dat desinfecteert en aangezien je huis ''nieuw'' is, kan ik me voorstellen dat je de boel bacterievij wilt hebben. Flientje