Rotmuggen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door beschuitje, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik lig al een uur te vechten met een stel rotmuggen. Inmiddels zijn er een paar naar de muggenHemel maar de rest blijft me maar lastig vallen. Ik word er zo zwaar agressief van!! Ik wil slapen !! Sorry nutteloos topic..😔

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    ook zo'n nacht gehad :x beesten zijn serieus gekomen om ons te pesten, tis me gelukt om er 2 te laten hemelen vannacht ggrrr
    Vanmorgen zag ik er 1 op de slaapkamer deur van zoonlief zitten en tegen de tijd dat ik me handen vrij had was hij natuurlijk alweer weg!
    Ik haat muggen!!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik herken het helaas!!! Ze moeten altijd mij hebben... GRRR!

Ik heb net zulke gebroken nachten.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat vervelend zeg! Eerlijk gezegd heb ik er hier nog niet eentje kunnen ontdekken en mag hopen dat ze ook wegblijven:D

5. knap

knap Niet meer actief

Hier nog z.n slachtoffer mijn kinderen zijn mug vrij soms dochter. Zoon is mug vrij ik ben net een waterpokken vrouwtje zo veel muggen bulten die ik heb ze ontsteken zelfs GRRRRR.

In de planning staan nog steeds horen voor de ramen en zo maar het is er nog steeds niet van gekomen. Maar zou wel handig zijn..

Zal voor de gein een foto maken van mijn been dan zul je zien( doe ik niet maar is een optie) ik haat ook muggen...

Ben eens in Suriname geweest ben echt helemaal lek geprikt mocht zelfs op de terug reis. In de ( hoogste klassen zitten luxe dus. ) wat heb je er aan als je constant jeuk hebt. Haha.

Deel Deze Pagina