Hallo iedereen, Ben weleens benieuwd wat voor een snoep, koek of snackjes jullie niet kunnen weerstaan als je het in huis hebt. En natuurlijk ook, kopen jullie het vaak of vermijden jullie het bewust omdat je er dan niet vanaf kan blijven? Ik kan ben en jerry cookie dough niet weerstaan en heb het maar zelden in huis als ik weet dat we een leuke film gaan kijken en ik ook echt mag genieten. Verder vanille vla van de campina hmmm heerlijk, bijna nooit in huis hetzelfde als de B&J maar helaas heeft mijn vriend net een pak meegenomen als verrassing voor onder barbie vanavond. En als laatste FERRERO ROCHER!! daar kan ik me voor ophangen en haal het alleen met kerst haha anders kwam ik niet meer door de deur.
Bij mij gaat het met periodes. Nu zijn het M&M's. Liefst met en zonder pinda door elkaar in een bakje. En haal voor alleen het weekend wat lekkers in huis. Moet ik een late dienst het weekend dan snoep ik gewoon een dag later.
heb jij geluk little monsters, in mijn dieet zou het niet passen elke dag ferrero rocher maar kwark is tenminste gezond,daarom zal ik het waarschijnlijk ook niet lusten
Nutella. Ik heb het ook wel eens met andere dingen natuurlijk maar bij Nutella kan ik me echt niet inhouden, op een zeker punt ga ik het gewoon uit de pot eten
Chocolade echt rampzalig is dat. .. had 2 zakken paaseitjes en 3 repen gehad voor mijn verjaardag en alles was binnen een week op. Meteen ook anderhalf kilo aangekomen haal het zelf niet in huis omdat het op moet als ik het heb.
En ik kan mijn granny smit appel ijs niet weerstaan als ik het maak MOET die bak op.. Zo slecht maar zoooooo lekker
Hahaha niet wat gek nou... Die zijn ook lekker trowuens dan wel die met cocos. Ik heb best wel mazzel idd.. Als ik elke dag een bak met tegenzin moest opeten ai was niet leuk geweest