Oh en wat salades betreft, ik maakt meestal frisse salades. Salade met geitenkaas, peertjes en walnoten. Of salade met fetakaas, mango en pijnboompitten. Of gewoon cherrytomaatjes met minimozarella bolletjes en verse bieslook.
Wij laten alles naturel en eten het met sausjes Je zou ook bijv. een deel naturel kunnen laten en een deel in de marinade.
Ik heb een gourmetschotel besteld bij de slager (maar dan zonder de biefstukjes) Gourmet Verder stokbrood, kruidenboter, verschillende groenten (prei, paprika, ui, champignons, ananas), geklutst ei, pannenkoekenbeslag, verschillende bakken salade (huzaren, runder en coleslaw), diverse sausjes en als toetje ijs met vruchten en slagroom.
Hier altijd gemarineerde kipfile. Meestal vooraf even stukjes gemarineerd in hot en satemarinde. Naturel wordt het hier haast niet gegeten...
vlees is al een hoop genoemd.. Wij hebben ook altijd geklopte eieren erbij om te maken...cham, kaas om te smelten hmm, uien, paprika enz... Heb er al helemaal niet in hahahah
En vis dan? Kleine garnalen en zalm enzo? Of misschien is dat te lastig op de gourmet, dat het uit elkaar valt ofzo.
Oh oeps beginpagina even gemist waar al over vis gepraat wordt Toch maar eens proberen dit jaar, heb eigenlijk nooit vis bij de gourmet.
Ik ben niet zo gek op vlees dus maakt mijn moeder altijd ei voor me (klein beetje melk/peper/zout erbij en goed klutsen). Hiermee maak ik kleine ommeletjes met groente.